logo av Color Line
Color Line

Color Line anmeldelser fra ansatte

4.3Balanse mellom jobb og fritid

Fant 29 anmeldelser som matchet søketSe alle 36 anmeldelser

Svært godt arbeids miljø.

Gode arbeidsvilkår. God arbeidsplass med gode lønnsvilkår.

Boa empresa para se trabalhar

Só tenho pena de um dia ter saído, por causa dos meus filhos.meu marido ainda trabalha lá

Gøy og hyggelige kollegar

Arbeidsdagene var veldig spennende i seg selv, kom alltid på jobb med et smil.

Fantastisk miljø

Godt arbeidsmiljø med fantastiske kollegaer. Varierte arbeidsdager

Gøy arbeidsplass

På Color line Stadiom har jeg jobbet som Vikariat og med oppdrag servitør, kasse ansvarlig og bar ansvarlig.

Flott sommerjobb for studenter og unge

Jeg har hat sommerjobb hos Color Line de siste fire årene og trives godt. Lønnen er god og arbeidstidene med to uker av, og to uker på, passer meg godt i feriene.

Muy buen trabajo

He trabajado en dos barcos diferentes y con la oportunidad de hacerlo en todos los sectores hoteleros (cocina, recepción, limpieza, restaurante) La convivencia con los compañeros ideal y unas condiciones muy buenas.

Fordeler

El buen ambiente de trabajo

Ulemper

Esta en Noruega y deseo volver a Canarias

Bra kolleger

Usikker arbeidsplass men veldig bra kollegaer som står på i tøffa tider.

Godt arbeidsmiljø

God arbeidsplass. Gode kollegaer, men mye nedbemanningsprosesser

Fordeler

Friturer med båt

Very positive and friendly

Its very positive ,friendly and enjoyable to work there,Its also well paid to work there but only reason i am going to shift in UK.I love to work on ferry or cruiseskip .I am very hardworking,dedicated and flexible .

Jobber hos Color Line

Se flere jobber

Vikar galore

Harde dager fra 09:00 til 21:30, i bytte mot god lønn samt roterende to-ukersskift. Som resturantmedarbieder lærer man mye om håndtering av personer, både andre medarbeidere i stressende situasjoner samt stressede kunder. Arbeidskulturen varier fra skift til skift (forskjellige personale), men er hovedsaklig preget av en veldig god arbeidsmoral. Det som styrer meg fra Color Line er mangelen på jobbsikkerhet, hvor mengder av vikarer står i kø om å jobbe, men ingen blir fastansatte - derfor er det usikkert hvor mye du får jobbe til tross for vilje til å jobbe.

Fordeler

Gratis lunsj, middag, godt arbeidsmiljø, god frifordeler med to uker fri etter to uker på båten.

Ulemper

Stressende og harde timer, forferdlig kvalitet på jobbsikkerhet.

Luksus-jobb

Gode kollegaer, spennende gjøremål, nye gjester med forskjellig språk. God mat og ivaretagelse av ansatte.

Fordeler

havet som utsikt

Ulemper

halv stilling

Spennende, utfordrende og gøy arbeidsplass.

Jeg trivdes veldig godt som ansatt på Color Line Stadion. Der var det god kjemi mellom ledere og ansatte, og kollegaer. Ingen dag var lik. En arbeidsdag startet som regel kl. 1200 og sluttet veldig variert (alt mellom 2000-2200). Arbeidsdagen gikk som regel ut på klargjøring av kioskene, og å forvarme pølser og pølsebrød til kampstart, ha kontroll på ansatte som skulle være i kioskene og passe på at de gjorde jobben sin. En vanlig arbeidsdag på Color Line Stadion var aldri rolig. Av denne jobben lærte jeg å fungere under stress, å motivere kollegaer og andre ansatte, ha kontroll på store situasjoner, og å være en god sjef for andre. Ledelsen hos Color Line er kjempe grei, medgjørlige og tålmodige. De håndterte situasjoner som kunne dukke opp veldig bra, og var ærlig om det var noe som kunne være bedre eller annerledes. Medarbeiderene mine var enkle og gøy å jobbe med. Jeg var den eneste jenten blandt 4 gutter. Vi kjedet oss aldri på jobb, og en hver arbeidsdag var aldri den samme. Den vanskeligste delen av jobben var definitivt stresset og kaoset som var hver kamp. Det å håndtere 5 kiosker samtidig, under stress og kaos, og evt. sure kunder, var veldig krevende. Det finnes ingen spesielle deler av jobben som var mer underholdende enn den andre, da ingen arbeidsdag var lik.

Fordeler

Bestemme egne timer, bøyelig timeliste. Fri pass til konserter, evt. andre arrangement.

Utfordrende

Syntes dette har vært /er en utfordrende jobb i henhold til det å bli kjent /jobbe med mennesker ..Reisende som kollegaer . Å kunne være en ressurs er ufattelig viktig .

Fordeler

Mye kunnskap

Ulemper

Ingen

Resturant Avd

Jeg har jobbet i alle avdelinger på båt har mye erfaring med salg og service avd har jobbet i sports og burger bar jobbet i bar jobbet i kafe

Fordeler

yah

Ulemper

yah

Produktivt og gøy arbeidsplass

Det er både utfordrende og gøy, men kan til tider være litt mye stress. Hyggelige medarbeidere som jeg jobber lett sammen med i team, og vi hjelper hverandre hvis noen trenger hjelp. Helt generelt hyggelige mennesker i alle ledd på Ferja fra ledelse til de på gulvet. Lange dager, men de går som regel fort og greit.

Fordeler

Gratis kost og losji

Ulemper

Korte pauser og lange dager.

4,5 *****

Reconhecimento laboral,equipa unida, bem remunerado apesar de muito trabalho. O bem estar dos funcionários era sempre uma das prioridades. Com muita pena minha tive de abandonar o meu trabalho por razões de ordem pessoal.

Fordeler

Bufett variado para todos os gostos incluindo para os colegas com alergias ou outros.

Ulemper

Estar fora do país, longe da família.

Opplevelsesrik

En dag på jobb: Støvsuging, rydding i butikk, varepåfylling, varetelling, rydding på lager. Kundeekspedering, kasseoppgjør. Ikke ta meg selv så høytidlig, jeg er bra nok som jeg er. Gode arbeidskollegaer er grunnlaget for at man skal trives på arbeidsplassen. Den vanskligste delen av jobben er at man burde gjøre ting litt raskere og bedre. Når salget går unna er det underholdene, man føler seg glad!

Fordeler

Billig kosmetikk

Ulemper

Ingen feriepenger

Variert arbeid

Bra, mange fine kolegaer. Har jobbet i firmaet lenge og trives

En familie borte fra familien

Vi som jobber om bord på Color Line sine skip som fast ansatte jobber to uker på/to av. Dette er både en ulempe og en kjempe stor fordel for meg. En ulempe fordi man går glipp av mye hjemme i det private, men en fordel fordi det er et utrolig godt arbeidsmiljø om bord, og jeg gleder meg hver gang til å høre hvordan mine kollegaer har hatt det hjemme i friperioden sin. Det er så fint den dagen man kommer på jobb, da er det stor utdeling av klemmer og historier om hvem som har gjort hva hjemme, om man da ikke har tilbragt en del av friperioden sammen med kollegaer, så vet man det jo fra før. Vi jobber alle i forskjellige avdelinger, og treffes kanskje bare i messa eller på dagligrommet i pausen. Men når kveldene kommer, er det høyt sosialt samvær med film, mat eller bingo. Det er en kjempe fin arbeidsplass alt i alt, med de konflikter, diskusjoner og hjemlengselen vi måtte ha underveis i arbeidsperioden.

Fordeler

Gratis reise med Color Line sine skip

Ulemper

Borte fra familie og venner

atteraktiv arbeidsplass

turnusjobbing 14 dager jobb å 11,5 times arbeidsdag. hektiske hverdager med fantastiske kolegaer. tilgang til alt av de beste råvarer.. kreative dager. Masse sellskaper, kurs seminarer

Fordeler

spiser å bor gratis ombord. sjømansfradrag.tax free fordeler.

Ulemper

kun turnus 14 dager jobb 14 dager fri.ingen ferie

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Color Line. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

4.4

4.3Arbeid/Personliv forhold