Clarion Hotel by Choice Hotels

3,3Balanse mellom jobb og fritid
2,8Lønn og fordeler

Fant 9 anmeldelser som matchet søketSe alle 1 150 anmeldelser

Lærerikt og gøy arbeidsplass

Bra arbeidsmiljø, lærerikt og bra rutine innen det meste spesielt i hms arbeid.

Fordeler

Gratis kurs og aktiviteter.

Ulemper

Litt mer oppgaver i hverdagen. Ofte har man mer oppgaver å løse enn tiden tilater, men det er kanskje slik på en stor og travel hotell også.

god mulighet å jobbe med ansvar

Man har ansvar for sin del. I baren må man lager drinker, severe mat og rydde border.

Productive and fun working at Clarion Hotel

Productive and fun working at Clarion Hotel.The management, chefs, my coworkers were all very interesting and very good benefits. Every working day was fun.

Bra arbeidsplass

Clarion hotel Ernst er en bra og gøy plass å jobbe. Fine kollegaer og gjester. Gøy å bli kjent med nye gjester hver dag. En typisk dag på jobb er sjekke ut og inn gjester. Gå igjennom ankomst liste. Sjekke at alle har reist. Henvis riktig gjester til riktig konferanser. Svare på mail og telefon. Gå igjennom korrespondansen og sjekke om alle bestillingene ligger riktig inne forhold til antall gjester, barn, voksen, dyr på rom, antall netter, om det skal sendes faktura eller betale selv. Kanskje bestilling er forhåndsbetalt. Sjekk om vi har noe gruppe som skal sjekke inn. Isåfall lage nøklene til gruppe. Sende faktura. Kreditere faktura hvis fakturaen ikke stemmer. Ta imot betaling av varer vi selger i resepsjonen. Ta oppgjøret og se at alt stemmer med kassa. Finne løsning om gjesten er misfornøyd. Ledelsen på hotellet er flinke og forståelsesfull. Gøy å treffe nye mennesker hver dag samtidig som de gamle gode stamgjester kommer innom resepsjonen og slår en prat. Gøy at ikke alle dager er det samme.

Gøy arbeidsplass

Et veldig bra sted å jobbe. Kolleger er lydhør ,har en hyggelig arbeids atmosfære. Lønnen er god og arbeidsforhold.

Veldig gøy og opttatt

Clarion hotell er veldig fint hotell. Jeg liker å jobbe der. Men, jeg har ikke mer jobbtid. Jeg trenger mer jobbtid.

Fordeler

Gratis mat

Ulemper

En bra jobb plass

Storartet og flott hotell, fin utsikt, god betjening.

Clarion hotell er et lukserøst hotell me mye å by på. God frokost, egen takterrase med resturant. God betjening med folk som er service innstilte og glade i jobben sin. Ligger godt plantet ved trondheim havn - piren.

Fordeler

God betjening, gode tilbud, en god plass for å holde eventer

Ulemper

Dyre priser

Fin arbeidsplass

Gjøre klart for gjester, dekke av og på bord snakke med gjestene på norsk og engelsk, og prøve å drive så god service som mulig, stå ved porten og ønske gjester velkommen. Flesteparten av medarbeiderene var nille og hyggelige å jobbe med. Ledelsen presser arbeiderene sine veldig hardt.

Ulemper

fikk knapt pauser under de timene vi jobbet

produktivt og gøy arbeidsplasen

Jeg er sørvisinnstilt, pålitelig, positiv, menneske kjenner, arbeidsom og tåler mye stress på arbeidsplassen. Jeg er fleksibel når det gjelder arbeidstiden og kan jobbe både dag, kveld og helger.

Fordeler

Gratis lunsjer.

Ulemper

Helsetjeneste.

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Clarion Hotel by Choice Hotels. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

Basert på 1 150 anmeldelser

3,3 av 5 stjerner for Arbeid/Personliv forhold