Clarion Hotel by Choice Hotels

Clarion Hotel by Choice Hotels anmeldelser fra ansatte

3,4Balanse mellom jobb og fritid

Fant 21 anmeldelser som matchet søketSe alle 1 144 anmeldelser

tøffe dager

typisk hotellhverdag, tøff, man jobber helg, men fordelen er at det et dagsarbeid på husøkonomavdelingen

god mulighet å jobbe med ansvar

Man har ansvar for sin del. I baren må man lager drinker, severe mat og rydde border.

Productive and fun working at Clarion Hotel

Productive and fun working at Clarion Hotel.The management, chefs, my coworkers were all very interesting and very good benefits. Every working day was fun.

Bra arbeidsplass

Clarion hotel Ernst er en bra og gøy plass å jobbe. Fine kollegaer og gjester. Gøy å bli kjent med nye gjester hver dag. En typisk dag på jobb er sjekke ut og inn gjester. Gå igjennom ankomst liste. Sjekke at alle har reist. Henvis riktig gjester til riktig konferanser. Svare på mail og telefon. Gå igjennom korrespondansen og sjekke om alle bestillingene ligger riktig inne forhold til antall gjester, barn, voksen, dyr på rom, antall netter, om det skal sendes faktura eller betale selv. Kanskje bestilling er forhåndsbetalt. Sjekk om vi har noe gruppe som skal sjekke inn. Isåfall lage nøklene til gruppe. Sende faktura. Kreditere faktura hvis fakturaen ikke stemmer. Ta imot betaling av varer vi selger i resepsjonen. Ta oppgjøret og se at alt stemmer med kassa. Finne løsning om gjesten er misfornøyd. Ledelsen på hotellet er flinke og forståelsesfull. Gøy å treffe nye mennesker hver dag samtidig som de gamle gode stamgjester kommer innom resepsjonen og slår en prat. Gøy at ikke alle dager er det samme.

produktiv og gøy arbeidssted

ansatte er svært kunnskapsrik og vennlig. Det var gøy å jobbe hos Clarion.

Lærerikt og gøy arbeidsplass

Bra arbeidsmiljø, lærerikt og bra rutine innen det meste spesielt i hms arbeid.

Fordeler

Gratis kurs og aktiviteter.

Ulemper

Litt mer oppgaver i hverdagen. Ofte har man mer oppgaver å løse enn tiden tilater, men det er kanskje slik på en stor og travel hotell også.

jeg er altid med god hummor

Jeg er en hyggelig person som er altid med god hummor .jeg liker jobb, uten jobb er jo veldig skjeddelig å sitte å være hjemme. er veldig sterkk man jeg kan jobbe hardt jobb det er ikke noe problem med meg. for å vite mer om meg ta du kontakt. tel, 40106563 mvh Mogos Teklebrhan

Best arbeid plass

Jeg har god erfaring med jobben Jeg har jobbet 7 år

Interessant og lærerik samt. gøy arbeidsplass

Jeg trives velldig i jobben ved Clarion Hotel, men ønsker utvidet arbeidstid, dvs. flere timer pr uke. Jeg jobber som ringevikar nå, men ønsker noe mer fast.

Fordeler

Bra arbeidsmiljø

Gøy arbeidsplass

Et veldig bra sted å jobbe. Kolleger er lydhør ,har en hyggelig arbeids atmosfære. Lønnen er god og arbeidsforhold.

Productive work

24 hour receptionist work including check inn/out, bookings, guide information, room service, answering phone calls and e-mail. A hectic work environment with service minded staff always on their feet.

Fordeler

Free lunches

Ulemper

Hectic work environment

Veldig gøy og opttatt

Clarion hotell er veldig fint hotell. Jeg liker å jobbe der. Men, jeg har ikke mer jobbtid. Jeg trenger mer jobbtid.

Fordeler

Gratis mat

Ulemper

En bra jobb plass

Top

One of the best hotel restaurant ever been. Awesome food!

Great place where to work

Beautiful place with lots of positive people and great management. As a job experience at the hotel was this one of the best. The workplace culture is very nice.

Storartet og flott hotell, fin utsikt, god betjening.

Clarion hotell er et lukserøst hotell me mye å by på. God frokost, egen takterrase med resturant. God betjening med folk som er service innstilte og glade i jobben sin. Ligger godt plantet ved trondheim havn - piren.

Fordeler

God betjening, gode tilbud, en god plass for å holde eventer

Ulemper

Dyre priser

godt miljø god trivsel

godt samarbeid og glade kollegar. Veldig bra arbeidskollegar. Når ikke alt rekker i god tid. Men gjør godt å måtte fullføre all hjelp til hver enkelt på jobben.

Fordeler

inget spesielt

Ulemper

god arbeidsplass

Energetic, entertaining, Creative environment.

Clarion Hotel was a Very enjoyable place to work. Though we worked long hours through the evening. We served/entertained some of the most respected business owners and company's in Noway. The presentation of food and the environment overall was enjoyable.

Fordeler

Great Team building, Friendly customers, Personable co-workers, Positive work place.

Ulemper

Heavey lifting, Long nights, short breaks.

Fin arbeidsplass

Gjøre klart for gjester, dekke av og på bord snakke med gjestene på norsk og engelsk, og prøve å drive så god service som mulig, stå ved porten og ønske gjester velkommen. Flesteparten av medarbeiderene var nille og hyggelige å jobbe med. Ledelsen presser arbeiderene sine veldig hardt.

Ulemper

fikk knapt pauser under de timene vi jobbet

Personlig hotell med tett samarbeid med andre avdelinger.

Her får man ikke følelse av å være på samlebånd, du kjenner alle kollegaene godt og det er ett godt samhold. Det er dessverre så lite hotell at å jobbe seg oppover i avdelingene kan ta lang tid og andre ganger være uoppnåelig. Å jobbe på Clarion Hotel Tyholmen er ett hyggelig tidsfordriv, men fungerer mer som ett springbrett videre om du har ambisjoner.

Fordeler

Ansattepris på alle Noridc Choice Hotels

goy hver dag

Vi jobber 3 sjefen pa job,vi har mange gjester hver dag.Alle sjefen har a rutiner pa job,jeg liker de.Vi jobber rask,begynne job i klokka fem.Bra kollektiv,goy pa job.

Fordeler

jobbe rutiner

Ulemper

lonn

produktivt og gøy arbeidsplasen

Jeg er sørvisinnstilt, pålitelig, positiv, menneske kjenner, arbeidsom og tåler mye stress på arbeidsplassen. Jeg er fleksibel når det gjelder arbeidstiden og kan jobbe både dag, kveld og helger.

Fordeler

Gratis lunsjer.

Ulemper

Helsetjeneste.

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Clarion Hotel by Choice Hotels. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

Basert på 1 144 anmeldelser

3,4 av 5 stjerner for Arbeid/Personliv forhold