Carlings
Motta ukentlige oppdateringer om nye jobber og vurderinger av denne bedriften
Carlings anmeldelse

Fantastiska kollegor och stora möjligheter att vara kreativ

15 januar 2017
Jag har lärt mig en massa, inte bara som ledare utan även lärt mig mycket om mig själv. På dessa 10 år som butikschef på Carlings har jag lärt mig att bli mer strukturerad och hantera och utveckla mina anställda på deras personliga förutsättningar och det har varit den bästa delen av jobbet.
Att få vara en del av processen av att utveckla,inspirera, peppa och driva mina kollegor framåt.
Rangeringer etter kategori
Arbeid/Personliv forhold
Similar reviews
13 september 2017
Same role
Bra stämning på jobbet och med kollegor, bra gemenskap!
Det finns utrymme och möjlighet att växa i företaget om man vill!
4.0
14 oktober 2014
Att vara anställd på Carlings betyder att man alltid jobbar under press och det är svårt att planera sitt liv pga arbetstiderna.

Dock så får man lära sig mycket, väldigt mycket. Framförallt om hur man driver en klädbutik och hur man ska göra för att alltid ge den bästa servicen även under press.

Så, jag tycker att det var mer positivt än negativt för min egen skull att jobba för Carlings AS.
5.0
2 desember 2019
Loads of after work socials, overall a fun and great experience within sales. Best stylist job I have had. Even when I was a part timer, I was trained as a full timer and more, so when I moved up the roles I had no problem. It's a really good company if you want to develop further as well, they will help you.
Hjalp denne anmeldelsen?
Vil du vite mer om å jobbe her?
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Carlings. Nettverket vårt er klar til å svare.
Totalvurdering
Basert på 16 anmeldelser