Carlings
Motta ukentlige oppdateringer om nye jobber og vurderinger av denne bedriften

Carlings anmeldelser fra ansatte

Stillingstittel
Alle
Sted
Alle
Viser alle 16 anmeldelser
Jobbkultur
en fin plass å starte en karriere innenfor riktig felt.
Fordeler
gode rabatter, mye sosialt samhold og eventer.
Ulemper
svært ungt miljø med livsstiler deretter
Jobbkultur
Gillar man att sälja och ha roligt på jobbet är det rätt ställe.
Jobbkultur
Loads of after work socials, overall a fun and great experience within sales. Best stylist job I have had. Even when I was a part timer, I was trained as a full timer and more, so when I moved up the roles I had no problem. It's a really good company if you want to develop further as well, they will help you.
Jobbkultur
Fantastiskt rolig säljmiljö, perfekt första erfarenhet av att sälja.
Hjalp denne anmeldelsen?
Skriv en anmeldelse av det siste firmaet du jobbet for
Del din opplevelse for å hjelpe andre
Jobbkultur
Trevligt folk och givande arbete för den som gillar att sälja.
Fordeler
Rabatter
Ulemper
Stökigt ibland
Jobbkultur
Genom min roll som säljare på Carlings har jag verkligen utvecklats i min roll som säljare och att ta tillvara på kundkontakten. Har även genom åren fått mer och mer ansvar vilket även har givit mig en stor trygghet på arbetsplatsen.
Fordeler
Bonussystem för omsättning.
Ulemper
Korta arbetstider som butikschefens högra hand.
Jobbkultur
bra ledelse! gøy jobb! det er ingenting som er vanskelig med å jobbe i en klesbutikk!
Jobbkultur
Carlings har en av de beste arbeidsmiljøene jeg har vært i. Dagen på jobben er variert.
Fordeler
gratis lunsj
Ulemper
lite pauser
Jobbkultur
Veldig spennende arbeidsplass, har lært så utrolig mye på kort tid. Anbefales
3.0
Jobbkultur
Bra stämning på jobbet och med kollegor, bra gemenskap! Det finns utrymme och möjlighet att växa i företaget om man vill!
3.0
Jobbkultur
Jag har lärt mig en massa, inte bara som ledare utan även lärt mig mycket om mig själv. På dessa 10 år som butikschef på Carlings har jag lärt mig att bli mer strukturerad och hantera och utveckla mina anställda på deras personliga förutsättningar och det har varit den bästa delen av jobbet. Att få vara en del av processen av att utveckla,inspirera, peppa och driva mina kollegor framåt.
Jobbkultur
En typsik arbetsdag för mig ser ut som så att jag kommer till jobbet klockan 08 och sköter det administrativa på kontoret. Klockan 10 öppnar vi ,så innan det går jag igenom butiken med moppen och gör det rent och fräscht. Fram till klockan 12 står jag ensam, under den tiden kommer det varor som jag tar emot och sedan packar upp och hänger ut i butiken. De perioderna då vi har fått varor när det är kampanjer eller bara byte av säsong så går jag igenom och planerar samt gör om butiken så att produkterna får sin rätta plats där de anses göra sig bäst synliga för kunderna. När de andra börjar sin arbetsdag och vi är fler i butiken så är det oftast kontorsjobb som tar upp resten av dagen och om inte så blir det så blir det sälj på golvet. Dagen slutar oftast mellan 17-19 beroende på hur mycket som ska hinnas med. Genom min tid som säljare och butikschef på Carlings så har jag lärt mig att hantera stressiga och kaosartade situationer på bästa sätt, hitta lösningar då man inte trodde att det fanns några. Det har lärt mig att bli en ödmjuk säljare och person, under åren har jag träffat så många olika sorters kunder och säljare och tagit in mycket av de bra egenskaperna som man har hittat och vill spara. Mina kollegor är en stor del av att jag har brunnit för mig jobb så mycket som jag har gjort, jag känner att jag både har tagit till mig mycket av det positiva hos mina kollegor men också lärt mig mig vad jag inte ska göra i vissa lägen. Den svåraste delen har faktiskt varit det som jag beskrev att jag lärt mig av, att vara med om stressiga situationer och nästintill obefintliga - mer...
Fordeler
Alla människor man möter och pratar med.
Jobbkultur
praktik genom skolan, vara behjälplig i butik, packa upp varor och hjälpa kunder.
Jobbkultur
Att vara anställd på Carlings betyder att man alltid jobbar under press och det är svårt att planera sitt liv pga arbetstiderna. Dock så får man lära sig mycket, väldigt mycket. Framförallt om hur man driver en klädbutik och hur man ska göra för att alltid ge den bästa servicen även under press. Så, jag tycker att det var mer positivt än negativt för min egen skull att jobba för Carlings AS.
2.0
Jobbkultur
Det er bra når det er masse kunder spec glade kunde som gjør at dagen din går bort å blir en stor glad tåke. Finnes ikke noe bedre enn følelsen av en effektiv arbeidsdag! true
Jobbkultur
Carlings är en cool och en rolig butik att jobba i, en typisk arbetsdag där är att hålla rent och snyggt i affären men det viktigaste är att hjälpa kunder att hitta det de söker efter och blir nöjda. Jag tycker att Carlings lär dig att vara mer öppen, De lärde mig hur man ska bemötta kunder på bästa sätt. Mina arbetskollegor var super trevliga och var alltid på bra humör och det gillade jag. Det bästa delen av jobbet är nog när man har hjälpt kunden att hitta det de ville ha och åker därifrån nöjd och glad.