Brødrene Dahl AS
Få ukentlige oppdateringer, nye jobber og anmeldelser

Brødrene Dahl AS anmeldelser fra ansatte

Viser alle 4 anmeldelser
Kjekk arbeidsplass.
Travle morgener med masse kunder og varelegging.
Har lært meg masse innenfor VVS, VA, Industri, Samferdsel, Verktøy, arbeidstøy og logotrykking m.m

Har ikke hatt ledertittel, men har tatt ansvar for gjøre lageret mer om til butikk og fått fokus på mersalg.

Den vanskeligste delen av jobben har vært å lære seg mest mulig om rørleggerfaget og entrepenører om hva de trenger til de forskjellige oppgavene og serve de på en god måte, men det har gått helt strålende selv om jeg ikke har utdannelse innenfor disse fagområdene.

Den mest underholdene delen av jobben er alle de fantastiske kundene som du får så god kontakt med og historier og opplevelser de har delt. Også mye latter sammen med kolleger.
Fordeler
Gode personalrabatter
Ulemper
tidvis veldig tungt fysisk
Flotte kollegaer og godt arbeidsmiljø
Arbeidsdagene er veldig varierte, men i hovedsak består min jobb av å beregne/prosjektere boligventilasjon og vannbåren varme, drive med kursing av kunder/egne ansatte innenfor samme segment.
Med min bakgrunn som maskiningeniør har arbeidet i BD vært en bratt stige med utvikling innen varme og energi i rørleggerfaget.

Utfordringene er mange og det å lage/tilrettelegge kurs som skal vekke interessen hos faglig sterke personer har vært utrulig lærerikt og gøy.
Eldig effektiv og trivelig arbeidsplass med flinke folk.
Hverdagen kan bli hektisk, men med et så godt miljø der alle arbeider mot et felles mål gjør det enklere å komme seg igjennom dagen.
Fordeler
Kjempeflott kantine med fin utsikt.
Ulemper
Uforutsigbare kontrakter
Produktivt, sosialt
Gode avdelings sjefer, mye og lære. hyggelige medarbeidere. dessverre litt usikkert på hvor lenge man får beholde jobb hos de.
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Brødrene Dahl AS. Nettverket vårt er klar til å svare.
3.8
3.7