logo av Biltema
Biltema

Anmeldelser om Lønn og fordeler fra ansatte hos Biltema

Tøm
Balanse mellom jobb og fritid
2.5
Lønn og fordeler

Fant 4 anmeldelser som matchet søketSe alle 73 anmeldelser

Trivelig arbeidsplass med flinke medarbeidere

-Typisk dag var varierte arbeidsoppgaver med Kassebetjening, Varepåfyll, Kundeservice, Montering av sykler og renhold - Lærte stadig mer om de forskjellige salgsproduktene - Flinke ledere med godt og tett samarbeid med medarbeiderne - Hyggelige og flinke medarbeidere som samarbeidet godt - Vanskeligst var nok den delen med reklamasjoner og misfornøyde kunder - Mest underholdende var det gode humøret på alle

Fordeler

Gode rutiner, Klare og definerte arbeidsoppgaver

Ulemper

Til tider veldig hektisk, vikariat med varierende arbeidstimer

Ekstremt dårlig arbeidsmiljø

Har jobbet på biltema Narvik i ca 8 år. Har jobbet i flere stillinger, begynte på bunnen og jobbet meg opp til varehussjef, sluttet med stilling som butikksjef(NK) Liker du å jobbe i en kjede som konstant jakter på mulighet til å si opp mennesker, forskjelsbehandling, mobbing og brutte løfter. Jeg for min del fikk nokk av at sjef baksnakket alle, bidro til mobbing og kuttet timer til ekstrahjelper som stod på sin rett etter loven. Alle som jobbet fast fikk beskjed om å følge med ekstrahjelpene om dem gjorde jobben sin, gjorde dem banale feiler skulle dem bort, bare kutte timene demmes til dem fikk seg ny jobb. Jobben i seg selv med å hjelpe kunder var for min del veldig givende, artig og til tider veldig stressende.

Fordeler

Ingen frynsegoder på biltema

Ulemper

Korte og avbrutte pauser, drøftet du andre metoder å gjøre jobben ble du misslikt

Forferdelig arbeidsmiljø

Da jeg begynte i Biltema var det en trivelig plass å jobbe. Gode , flinke og engasjerte medarbeidere og en ledelse som var flink til å motivere. Siden oppstart i 2008 har varehuset jeg var ansatt i vært gjennom store omstillinger. Butikken er fullstendig bygget om og der har vært 3 forskjellige varehussjefer bare siste 3 år. Dette har skapt en stor gjennomtrekk av ansatte de siste 3 årene, og arbeidsmiljøet er blitt sterkt forurenset. Nå er det en leder som driver med utsrakt forskjellsbehandling og favoriserer enkelte. Utnytting av folk var Nav er også blitt en del av hverdagen. Arbeidsmiljøet er basert på frykt og usikkerhet og er lite motiverende. På grunn av hyppige lederskifte og manglende opplæring så evner ikke leder å få bestilt de varene som kundene forventer å finne i ett varehus. Dette fører til stor misnøye blant kundene som igjen kjefter på oss ansatte. De siste årene har det også vært stor turn over blant de ansatte , og dette fører også til at kunnskapsnivået blir unødvendig lavt. Kundene forventer samtidig at de ansatte har nødvendig kunnskap.

Fordeler

Gratis bæreposer dersom du handler.

Ulemper

Hoggstabbe for misfornøyde kunder

arbeidsmiljo er som helvete

arbeidsmiljo er som helvete Ikke noe respekt for de ansattene fra lederskapet.

Fordeler

nej

Ulemper

ikke noe pause bare 30 min for lunsj

Jobber hos Biltema

Se flere jobber