Beerenberg
Vis alle Beerenberg anmeldelser

Beerenberg

Beerenberg anmeldelse

En grei arbeidsplass med mange trivelige medarbeidere.

Uht spyling:vi er3 mann som roterer 1time uht spyling,1time på sikkerhets stasjon og 1time kvile,slik går dagen med litt klesbytte og rigging utstyr.Stort sett veldig sliten etter ein dag. Ta den tida du trenger for og jobbe sikkert. Lederne er stort sett ok,noen kunne hatt litt mere kompetanse. Medarbeiderne er også stort sett ok,ikke alle er like motivert da en del arbeidsoppgaver kan virke bortkastet,det kunne vert flere med litt faglig kompetanse. Den vanskeligste delen er og få en somlete medarbeider som ikke følger rutiner og regler. Den mest underholdende delen av jobben er pauser der alle er samlet.

Fordeler

Har jobb offshore

Ulemper

|Blir flyttet fra plattform til plattform, får ingen tillhørlighet på en plass.

4.0Arbeid/Personliv forhold
3.0Kompensasjon/Fordeler
5.0Jobbsikkerhet/Forskudd
4.0Lederskap
4.0Kultur
Vis alle 12 anmeldelser

Bästa jobbet

Otroligt bra jobb. Min familjesituation gjorde att jag inte längre kunde jobba där

Great place

I would recommend everyone that have the chance to work for Beerenberg to take that chance! I didn't regret taking the job one single day. Best job I have had and I only quit bcs I had to move from Sweden to US.

God sted å jobbe

Jeg lært mye fra leder, spesielt når hun ble sykemeldt, det var et stilling jeg hadde veldig lyst å kontinuere med, men prosjekt arbeid er ikke veldig sikkert, når slutt av prosjekt begynner da ble stilling ferdig.

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Beerenberg. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

4.3Arbeid/Personliv forhold
4.2Kompensasjon/Fordeler
3.7Jobbsikkerhet/Forskudd
3.7Lederskap
4.0Kultur

Beerenberg anmeldelser etter sted

• Beerenberg
  • En grei arbeidsplass med mange trivelige medarbeidere.