Baker Hughes Incorporated anmeldelse

Vis alle Baker Hughes Incorporated anmeldelser

Travelt og dynamisk arbeidsmiljø
RMO Disassembly - Workshop (Nåværende ansatt) –  Tananger, N1111 april 2015
Det er mange kjekke kolleger på arbeid, mange av dem er unge. Under min tid på Baker Hughes har jeg lært å takle tidspress på en positiv måte, samtidig som jeg får lære bort noe som jeg kan til andre. Det er stor lærlingmiljø på arbeid ettersom bedriften satse på lærlinger. Det er vanskelig å bli lagt merke til av det man gjør ettersom firma er stor. Lederkultur i bedriften forandre seg hele tiden ettersom firma skifter ledelse nesten hvert år, noe som jeg syns er kjedelig. Mest av alt så er arbeidsmiljø ganske bra på jobb.
Fordeler
Bedriftavtale på helsesenter, reiseforsikring, aksjesparing, golf og sykkelklubb.
Ulemper
Dårlig lunsjtilbud på kantine og upassende arbeidstid for de med familie.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 2NeiRapporter

Andre anmeldelser for Baker Hughes Incorporated

Enjoy to learn and assembled new tools
Equipment specialist (Tidligere ansatt) –  No 273 Jalan Ahmad Ibrahim11 september 2017
Good environment learn a lot of new things good understanding with working college and management.lead a small team of technicians and train new employees
Hjalp denne anmeldelsen?JaNeiRapporter
En kjekk plass
Sommervikar (Tidligere ansatt) –  Tananger16 september 2016
Hilser mine medkollegaer god morgen. Starter på kontroll av truck, traverskran, sidelaster og "tourque benk". Kjører inn basket, tømmer basket, brekker utstyret, legger utstyret på paller, kjører pallene ut, pakker pallene, for så å sende dem til inspeksjon.

Jeg lærte ikke noe særlig nytt i perioden hos Baker Hughes. Det gikk forholdsvis i det samme som i Halliburton.

Ledelsen virket god.

Medarbeiderne mine var imøtekommende og hyggelige.

Det meste ved jobben var ikke særlig krevende. Hvis jeg skal sette fingen på noe, så må det være frakting av lange assembly på sidelasteren.

Den mest underholdende delen av jobben var medarbeiderne.
Fordeler
Bra musikkanlegg
Ulemper
Dårlig kaffemaskin på verkstedet
Hjalp denne anmeldelsen?JaNei 1Rapporter
Krevd profil

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Baker Hughes Incorporated. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

4,0