Baker Hughes Incorporated
Baker Hughes Incorporated anmeldelse

Travelt og dynamisk arbeidsmiljø

11 april 2015
Det er mange kjekke kolleger på arbeid, mange av dem er unge. Under min tid på Baker Hughes har jeg lært å takle tidspress på en positiv måte, samtidig som jeg får lære bort noe som jeg kan til andre. Det er stor lærlingmiljø på arbeid ettersom bedriften satse på lærlinger. Det er vanskelig å bli lagt merke til av det man gjør ettersom firma er stor. Lederkultur i bedriften forandre seg hele tiden ettersom firma skifter ledelse nesten hvert år, noe som jeg syns er kjedelig. Mest av alt så er arbeidsmiljø ganske bra på jobb.
Fordeler
Bedriftavtale på helsesenter, reiseforsikring, aksjesparing, golf og sykkelklubb.
Ulemper
Dårlig lunsjtilbud på kantine og upassende arbeidstid for de med familie.
Similar reviews
16 september 2016
Same location
Hilser mine medkollegaer god morgen. Starter på kontroll av truck, traverskran, sidelaster og "tourque benk". Kjører inn basket, tømmer basket, brekker utstyret, legger utstyret på paller, kjører pallene ut, pakker pallene, for så å sende dem til inspeksjon.

Jeg lærte ikke noe særlig nytt i perioden hos Baker Hughes. Det gikk forholdsvis i det samme som i Halliburton.

Ledelsen virket god.

Medarbeiderne mine var imøtekommende og hyggelige.

Det meste ved jobben var ikke særlig krevende. Hvis jeg skal sette fingen på noe, så må det være frakting av lange assembly på sidelasteren.

Den mest underholdende delen av jobben var medarbeiderne.
Fordeler
Bra musikkanlegg
Ulemper
Dårlig kaffemaskin på verkstedet
16 februar 2014
Same location
Typisk dag på jobben kan være alt fra venting på været til trykktesting og sementering.
Har lært meg faget fra bunnen internt i firmaet.

Er leder og har utdannelse til dette gjennom mester utdannelse og eg er også utryknings leder i Sotra Brannvern der eg har bef trinn 1 utdanning.

Medarbeiderne er viktige i jobben vi gjør ettersom vi går gjerne bare 2 stykker sammen her ute er de viktig at vi går godt sammen.

Vanskeligste med jobben er og få dette til og fungere godt med familien ettersom de i perioder kan være mye reiser.

Mest underholderne når en får ting til og fungere sammen med andre og vi lykkes i jobben som et team og at kunden er av samme oppfatning.
11 september 2017
Good environment learn a lot of new things good understanding with working college and management.lead a small team of technicians and train new employees
Krevd profil
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Baker Hughes Incorporated. Nettverket vårt er klar til å svare.
Basert på 5,309 anmeldelser
1 990