Baker Hughes Incorporated anmeldelser fra ansatte i Tananger

Sorter etter: Hjelpsomhet | Omtale | Dato
3,0
Travelt og dynamisk arbeidsmiljø
RMO Disassembly - Workshop (Nåværende ansatt) –  Tananger, N1111 april 2015
Det er mange kjekke kolleger på arbeid, mange av dem er unge. Under min tid på Baker Hughes har jeg lært å takle tidspress på en positiv måte, samtidig som jeg får lære bort noe som jeg kan til andre. Det er stor lærlingmiljø på arbeid ettersom bedriften satse på lærlinger. Det er vanskelig å bli lagt merke til av det man gjør ettersom firma er stor. Lederkultur i bedriften forandre seg hele tiden ettersom firma skifter ledelse nesten hvert år, noe som jeg syns er kjedelig. Mest av alt så er arbeidsmiljø ganske bra på jobb.
Fordeler
Bedriftavtale på helsesenter, reiseforsikring, aksjesparing, golf og sykkelklubb.
Ulemper
Dårlig lunsjtilbud på kantine og upassende arbeidstid for de med familie.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 2NeiRapporter
4,0
God arbeidsplass
Field Specialist IV Cementer (Nåværende ansatt) –  Tananger, N1116 februar 2014
Typisk dag på jobben kan være alt fra venting på været til trykktesting og sementering.
Har lært meg faget fra bunnen internt i firmaet.
Er leder og har utdannelse til dette gjennom mester utdannelse og eg er også utryknings leder i Sotra Brannvern der eg har bef trinn 1 utdanning.
Medarbeiderne er viktige i jobben vi gjør ettersom vi går gjerne bare 2 stykker sammen her ute er de viktig at vi går godt sammen.
Vanskeligste med jobben er og få dette til og fungere godt med familien ettersom de i perioder kan være mye reiser.
Mest underholderne når en får ting til og fungere sammen med andre og vi lykkes i jobben som et team og at kunden er av samme oppfatning.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 4NeiRapporter

Se flere Baker Hughes Incorporated anmeldelser

Krevd profil

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Baker Hughes Incorporated. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

4,0