Bærum kommune

Bærum kommune anmeldelse

Vis alle Bærum kommune anmeldelser

under middels = dårlig spesielt arbeidsmiljøet
miljøterapeut (Nåværende ansatt) –  Sandvika, N0211 oktober 2013
totalvurderingen kan ikke gis for selve bærum kommune men spesifik i forhold til det arbeidslaget / den boligen jeg jobber i; andre boliger vil kanskje få annen vurdering siden de har annen leder, kultur,osv
iboligen jeg jobber er det en dårlig leder slik at det går utover min motivasjon å komme på jobb, arbeidsmiljøet, samarbeid med kollegaene, osv
jobben er fysik tung og krevende da beboerene er tunge, ubeveglige, har kontrakturer, ol; selv om det bra mht hjelpemiddler er disse ofte ikke god nok for beboerene da ikke alle kan innrettes så individuelt som en kunne ønske
den beste delen i jobben er å arbeide tett innpå beboerene og bli så god kjent med de og de med en selv, at det er mulig å tilrettelegge dagen svært individuelt ut i fra deres spesielle behov slik at de for så god livskvalitet og selvbestemmelse som mulig
Fordeler
mye kompetanseheving i form av prosjekter, seminarer, kurs med lønn i kommunens regi
Ulemper
turnusordningen med dag-, kvelds- og nattevakter
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 2Nei 2Rapporter

Andre anmeldelser for Bærum kommune

spennende arbeidsplass
hjemmesykepleier (Tidligere ansatt) –  Skui, NO1 januar 2018
lojale og ærlige kolleger. Herlig å komme på jobb.
Hjalp denne anmeldelsen?JaNeiRapporter
En arbeidsplass
Renholder/Kjøkken assistent (Tidligere ansatt) –  Sandvika, Bærum kommune7 september 2017
1. stress, underbemanning.
2. Ta vare på meg selv, gjør min egen hverdag god
3. Lite tilstedeværelse
4. lite god
5. Ingen skryt eller andre former for anerkjennelse for det arbeidet man utfører.
6. Felleskapet blant ansatte, arbeids miljøet som ansatte gir masse av seg selv for og opprettholde.
Fordeler
Fellesskapet med kolegaer
Ulemper
Stress
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 11Nei 4Rapporter
Registrer denne bedriftssiden

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Bærum kommune. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

3,5

3,0Arbeid/Personliv forhold
3,3Kompensasjon/Fordeler
3,2Jobbsikkerhet/Forskudd
3,0Lederskap
3,3Kultur

Bærum kommune anmeldelser etter sted