Bærum kommune anmeldelse

Vis alle Bærum kommune anmeldelser

Stor arbeidsbyrde for alle ansatte, fordeler med avspassering, sosiale tiltak, god lønn,jobbsikkerhet, godt lederskap og flott jobbkultur..
Barnevernleder, Familievoldsrådgiver (Tidligere ansatt) –  Sandvika, N023 mai 2014
Oppgavene står i kø, viktig å prioritere, komme i gang. Får jobbe selvstendig, men kan bli avbrutt av ad-hoc-møter fra sjefen.Må jobbe litt over tiden, men får avspasere.
Har lært at ro og vennlighet er viktig i en hektisk hverdag, og at alle må legge bort kjepphester og konkurranse om "hvem vet best" i faglige møter og samarbeidsmøter.
Ledelsen har god teoretisk kompetanse. Noen mangler ferdigheter i ledelse og samhandling. Trygge ledere er viktigst.
Mange hyggelige, ærlige, velvillige medarbeidere. Savner mer humor og arbeidsglede.
Å være alene i kompliserte prosesser og sjefen selv er ute i verden og er kritisk når han / hun kommer hjem.
Når en / vi finner gode løsninger, når en selv eller kollegaene minst venter det. Når alle / vi gleder oss over andres prestasjoner
Fordeler
Medarbeidere, gamle kolleger, gratis treningsmuligheter, sosialefellesskap, god lønn.
Ulemper
Mange topplederskifter, vanskelig datasystem
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 10Nei 4Rapporter

Andre anmeldelser for Bærum kommune

spennende arbeidsplass
hjemmesykepleier (Tidligere ansatt) –  Skui, NO1 januar 2018
lojale og ærlige kolleger. Herlig å komme på jobb.
Hjalp denne anmeldelsen?JaNeiRapporter
En arbeidsplass
Renholder/Kjøkken assistent (Tidligere ansatt) –  Sandvika, Bærum kommune7 september 2017
1. stress, underbemanning.
2. Ta vare på meg selv, gjør min egen hverdag god
3. Lite tilstedeværelse
4. lite god
5. Ingen skryt eller andre former for anerkjennelse for det arbeidet man utfører.
6. Felleskapet blant ansatte, arbeids miljøet som ansatte gir masse av seg selv for og opprettholde.
Fordeler
Fellesskapet med kolegaer
Ulemper
Stress
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 11Nei 4Rapporter
Registrer denne bedriftssiden

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Bærum kommune. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

3,5

3,0Arbeid/Personliv forhold
3,3Kompensasjon/Fordeler
3,2Jobbsikkerhet/Forskudd
3,0Lederskap
3,3Kultur

Bærum kommune anmeldelser etter sted