Bærum kommune
Bærum kommune anmeldelse

Ingen dager var like, perfekt helt enkelt

18 august 2014
På skolen jobbet jeg som hjelpeassistent i 1 og 2 trinn, samt èn-til-èn- oppfølging av noen elever.

På SFO jobbet jeg som assistent på alle trinn og i barnehagen har jeg jobbet med barn fra 0-3 år

og senere flyttet jeg over til avd. 3-6 år.

Jeg var med på planlegging av aktiviteter både i SFO og barnehagen.

Jeg var ansatt i Skole/SFO i 4 år og 2 år i barnehagen hvor jeg først var på småbarnsavdelingen 1 år og flyttet over til store barn siste året.

Som person er jeg aktiv, liker å jobbe med barn og være med på å skape trygge utviklingsarenaer for barn. Jeg kan sette grenser, men jeg er også leken og ivrig og får lett tillit hos barna. Jeg anser meg selv som en god medarbeider og verdsetter samarbeid og målrettet arbeid.
Fordeler
Kurs og seminar dekket av Kommunen
Ulemper
Gjøre andres oppgaver når ting er fastsatt å gjøres av enkelpersoner
12 februar 2020
Helsefagarbeider (Nåværende ansatt) - Bærum kommune
Jeg har jobbet litt lite i dette firmaet pga. reise avstand derfor har ikke mye å si. Men i opplæringstimen har jeg lært å være ansvarlig for å jobbe med brukeren. I tillegg god observasjon, skape god arbeidsmiljøet for å jobbe godt i team, og tilpasningsdyktig noen av de verdier jeg har lært. Den mest vanskeligste delen av jobben er psykisk er når brukeren er i vanskelig situasjonen tvert i mot, er nå brukeren er fornøyde med den hjelpen/pleien de får er den best tilbakemelding en kan få.
4 februar 2020
Miljøterapeut Bærum kommune, vikar Valler bofelleskap (Nåværende ansatt) - Sandvika
Fin arbeidsplass med gode kolleger og givende arbeidsoppgaver.
1 januar 2018
Samme sted
hjemmesykepleier (Tidligere ansatt) - Skui, NO
lojale og ærlige kolleger. Herlig å komme på jobb.