Bærum kommune

2,8Balanse mellom jobb og fritid
3,1Lønn og fordeler

Fant 9 anmeldelser som matchet søketSe alle 18 anmeldelser

Grei arbeidsplass

Jeg har jobbet litt lite i dette firmaet pga. reise avstand derfor har ikke mye å si. Men i opplæringstimen har jeg lært å være ansvarlig for å jobbe med brukeren. I tillegg god observasjon, skape god arbeidsmiljøet for å jobbe godt i team, og tilpasningsdyktig noen av de verdier jeg har lært. Den mest vanskeligste delen av jobben er psykisk er når brukeren er i vanskelig situasjonen tvert i mot, er nå brukeren er fornøyde med den hjelpen/pleien de får er den best tilbakemelding en kan få.

Tverrfaglig miljø. Kunne vært bedre arbeidsmiljø.

Utskiftning av ledere. Er tredje avdelingsleder. Hatt to midlertidige ledere. Dårlig arbeidsmiljø. Lite struktur og mange folk. For stor bolig med flere nye ansatte.

Fordeler

Nærme matbutikk

Ulemper

Korte pauser.

arbeidet var ok

De dagene hvor det ikke spennende De var ikke mye å lære Ingenting Jeg gjorde ikke forstår dem Ja det var problem vanskelig å si

Fordeler

vi kjøpte lunsj det var fint

Ulemper

vi hadde to pauser en 15 minutter og andre 30 minutter

et harmonisk miljø

Det var en god opplevelse for meg og arbeidsmiljøet var veldig bra

Fordeler

pause alltid hatt litt informasjon for alle

Ulemper

noen snakker veldig fort

Bra Miljø

veldig lett og koselig dag hverdag hjelpe hverandre topp arbeidsgiver, koselige kollega, veldig bra miljø. ingen smil

Fordeler

Billig frokost og lunsj

Ulemper

ingen

Grei arbeidsplass men miljøet kunne vært bedre.

Jeg synes Bærum kommune kunne gitt mer støtte til lærlinger, som har vansker. De burde gi man en bedre sjangse til å få fullført og få fagbrev. Sur og alt for streng fagkordinator. Bra å få prøvd både bolig med utviklingshemning og sykehjem.

Fordeler

Varierende vakter

Ulemper

Korte pauser

Stor arbeidsbyrde for alle ansatte, fordeler med avspassering, sosiale tiltak, god lønn,jobbsikkerhet, godt lederskap og flott jobbkultur..

Oppgavene står i kø, viktig å prioritere, komme i gang. Får jobbe selvstendig, men kan bli avbrutt av ad-hoc-møter fra sjefen.Må jobbe litt over tiden, men får avspasere. Har lært at ro og vennlighet er viktig i en hektisk hverdag, og at alle må legge bort kjepphester og konkurranse om "hvem vet best" i faglige møter og samarbeidsmøter. Ledelsen har god teoretisk kompetanse. Noen mangler ferdigheter i ledelse og samhandling. Trygge ledere er viktigst. Mange hyggelige, ærlige, velvillige medarbeidere. Savner mer humor og arbeidsglede. Å være alene i kompliserte prosesser og sjefen selv er ute i verden og er kritisk når han / hun kommer hjem. Når en / vi finner gode løsninger, når en selv eller kollegaene minst venter det. Når alle / vi gleder oss over andres prestasjoner

Fordeler

Medarbeidere, gamle kolleger, gratis treningsmuligheter, sosialefellesskap, god lønn.

Ulemper

Mange topplederskifter, vanskelig datasystem

selvstendig og god jobb

Jobben har vært personlig assistent. Her har det vært tunge pleie og omsorgsoppgaver. Jobben har vært like givende som i Krødsherad, men lederne har vi liten kontakt med fordi vi jobber i folks private hjem. Men, sånn må det være.

Fordeler

Bruker er også oppdragsgiver. Da slipper man mange kokker

Ulemper

Bruker kan av og til være for syk til å være oppdragsgiver. Ved for eksempel kognitiv svikt, er det vanskelig å huske hva som er sagt. Det kan være vanskelig for arbeidstaker

under middels = dårlig spesielt arbeidsmiljøet

totalvurderingen kan ikke gis for selve bærum kommune men spesifik i forhold til det arbeidslaget / den boligen jeg jobber i; andre boliger vil kanskje få annen vurdering siden de har annen leder, kultur,osv iboligen jeg jobber er det en dårlig leder slik at det går utover min motivasjon å komme på jobb, arbeidsmiljøet, samarbeid med kollegaene, osv jobben er fysik tung og krevende da beboerene er tunge, ubeveglige, har kontrakturer, ol; selv om det bra mht hjelpemiddler er disse ofte ikke god nok for beboerene da ikke alle kan innrettes så individuelt som en kunne ønske den beste delen i jobben er å arbeide tett innpå beboerene og bli så god kjent med de og de med en selv, at det er mulig å tilrettelegge dagen svært individuelt ut i fra deres spesielle behov slik at de for så god livskvalitet og selvbestemmelse som mulig

Fordeler

mye kompetanseheving i form av prosjekter, seminarer, kurs med lønn i kommunens regi

Ulemper

turnusordningen med dag-, kvelds- og nattevakter

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Bærum kommune. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

2,8 av 5 stjerner for Arbeid/Personliv forhold
3,1 av 5 stjerner for Kompensasjon/Fordeler
3,3 av 5 stjerner for Jobbsikkerhet/Forskudd
2,7 av 5 stjerner for Lederskap
3,0 av 5 stjerner for Kultur

Anmeldelser for Bærum kommune etter sted

Les om Bærum kommune på populære steder

• Bærum kommune
  • Lønn og fordeler
Gi oss tips om hvordan vi kan forbedre denne siden
Hva ville du ha lagt til eller endret?