Bærum kommune

Bærum kommune anmeldelser fra ansatte for Barnevernleder

Barnevernleder1 anmeldelse
Norge1 anmeldelse
Fant 1 anmeldelse som matchet søket
Stor arbeidsbyrde for alle ansatte, fordeler med avspassering, sosiale tiltak, god lønn,jobbsikkerhet, godt lederskap og flott jobbkultur..
Oppgavene står i kø, viktig å prioritere, komme i gang. Får jobbe selvstendig, men kan bli avbrutt av ad-hoc-møter fra sjefen.Må jobbe litt over tiden, men får avspasere.
Har lært at ro og vennlighet er viktig i en hektisk hverdag, og at alle må legge bort kjepphester og konkurranse om "hvem vet best" i faglige møter og samarbeidsmøter.

Ledelsen har god teoretisk kompetanse. Noen mangler ferdigheter i ledelse og samhandling. Trygge ledere er viktigst.

Mange hyggelige, ærlige, velvillige medarbeidere. Savner mer humor og arbeidsglede.

Å være alene i kompliserte prosesser og sjefen selv er ute i verden og er kritisk når han / hun kommer hjem.

Når en / vi finner gode løsninger, når en selv eller kollegaene minst venter det. Når alle / vi gleder oss over andres prestasjoner
Fordeler
Medarbeidere, gamle kolleger, gratis treningsmuligheter, sosialefellesskap, god lønn.
Ulemper
Mange topplederskifter, vanskelig datasystem
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Bærum kommune. Nettverket vårt er klar til å svare.
3.5
2.9
3.2
3.1
2.9
3.2
Bærum kommune anmeldelser etter sted