Bærum kommune
Bærum kommune anmeldelse

Grei arbeidsplass

12 februar 2020
Jeg har jobbet litt lite i dette firmaet pga. reise avstand derfor har ikke mye å si. Men i opplæringstimen har jeg lært å være ansvarlig for å jobbe med brukeren. I tillegg god observasjon, skape god arbeidsmiljøet for å jobbe godt i team, og tilpasningsdyktig noen av de verdier jeg har lært. Den mest vanskeligste delen av jobben er psykisk er når brukeren er i vanskelig situasjonen tvert i mot, er nå brukeren er fornøyde med den hjelpen/pleien de får er den best tilbakemelding en kan få.
13 januar 2017
Samme rolle
helsefagarbeider (Nåværende ansatt) - Sandvika
Jobbet i mange år i Bærum kommune, å generelt veldig fornøyd. Jobbet flere år dag / aften, å det innebærer hverdagselige gjøremål med beboere, som stell, medisinering, kost, følge på aktiviteter å ivareta kontakt med familie. Fikk utdannelse via Bærum, veldig bra tiltak. Hatt 1 bra å stabil ledelse. Faste medarbeidere gjennom flere år. Vanskligte delen med våres beboere er språket, som ikke er tilstede. Se mestring hos beboerne.
8 september 2015
Samme rolle
Helsefagarbeider (Tidligere ansatt) - Sandvika
Jeg synes Bærum kommune kunne gitt mer støtte til lærlinger, som har vansker. De burde gi man en bedre sjangse til å få fullført og få fagbrev. Sur og alt for streng fagkordinator. Bra å få prøvd både bolig med utviklingshemning og sykehjem.
Fordeler
Varierende vakter
Ulemper
Korte pauser
4 februar 2020
Miljøterapeut Bærum kommune, vikar Valler bofelleskap (Nåværende ansatt) - Sandvika
Fin arbeidsplass med gode kolleger og givende arbeidsoppgaver.