Bærum kommune anmeldelser fra ansatte

Viser alle 10 anmeldelser
Sorter etter: Hjelpsomhet | Omtale | Dato
Generelt veldig fornøyd.
helsefagarbeider (Nåværende ansatt) –  Sandvika13 januar 2017
Jobbet i mange år i Bærum kommune, å generelt veldig fornøyd.
Jobbet flere år dag / aften, å det innebærer hverdagselige gjøremål med beboere, som stell, medisinering, kost, følge på aktiviteter å ivareta kontakt med familie.
Fikk utdannelse via Bærum, veldig bra tiltak.
Hatt 1 bra å stabil ledelse.
Faste medarbeidere gjennom flere år.
Vanskligte delen med våres beboere er språket, som ikke er tilstede.
Se mestring hos beboerne.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 10Nei 3Rapporter
Bra Miljø
Assistent (Nåværende ansatt) –  Sandvika, N0222 oktober 2015
veldig lett og koselig dag hverdag
hjelpe hverandre
topp arbeidsgiver, koselige kollega, veldig bra miljø.
ingen
smil
Fordeler
Billig frokost og lunsj
Ulemper
ingen
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 5Nei 6Rapporter
2,0
Grei arbeidsplass men miljøet kunne vært bedre.
Helsefagarbeider (Tidligere ansatt) –  Sandvika8 september 2015
Jeg synes Bærum kommune kunne gitt mer støtte til lærlinger, som har vansker. De burde gi man en bedre sjangse til å få fullført og få fagbrev. Sur og alt for streng fagkordinator. Bra å få prøvd både bolig med utviklingshemning og sykehjem.
Fordeler
Varierende vakter
Ulemper
Korte pauser
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 11Nei 3Rapporter
5,0
Ingen dager var like, perfekt helt enkelt
SFO/Skole og bhg assistent (Tidligere ansatt) –  N0218 august 2014
På skolen jobbet jeg som hjelpeassistent i 1 og 2 trinn, samt èn-til-èn- oppfølging av noen elever.

På SFO jobbet jeg som assistent på alle trinn og i barnehagen har jeg jobbet med barn fra 0-3 år
og senere flyttet jeg over til avd. 3-6 år.

Jeg var med på planlegging av aktiviteter både i SFO og barnehagen.

Jeg var ansatt i Skole/SFO i 4 år og 2 år i barnehagen hvor jeg først var på småbarnsavdelingen 1 år og flyttet over til store barn siste året.

Som person er jeg aktiv, liker å jobbe med barn og være med på å skape trygge utviklingsarenaer for barn. Jeg kan sette grenser, men jeg er også leken og ivrig og får lett tillit hos barna. Jeg anser meg selv som en god medarbeider og verdsetter samarbeid og målrettet arbeid.
Fordeler
Kurs og seminar dekket av Kommunen
Ulemper
Gjøre andres oppgaver når ting er fastsatt å gjøres av enkelpersoner
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 5Nei 5Rapporter
4,0
Stor arbeidsbyrde for alle ansatte, fordeler med avspassering, sosiale tiltak, god lønn,jobbsikkerhet, godt lederskap og flott jobbkultur..
Barnevernleder, Familievoldsrådgiver (Tidligere ansatt) –  Sandvika, N023 mai 2014
Oppgavene står i kø, viktig å prioritere, komme i gang. Får jobbe selvstendig, men kan bli avbrutt av ad-hoc-møter fra sjefen.Må jobbe litt over tiden, men får avspasere.
Har lært at ro og vennlighet er viktig i en hektisk hverdag, og at alle må legge bort kjepphester og konkurranse om "hvem vet best" i faglige møter og samarbeidsmøter.
Ledelsen har god teoretisk kompetanse. Noen mangler ferdigheter i ledelse og samhandling. Trygge ledere er viktigst.
Mange hyggelige, ærlige, velvillige medarbeidere. Savner mer humor og arbeidsglede.
Å være alene i kompliserte prosesser og sjefen selv er ute i verden og er kritisk når han / hun kommer hjem.
Når en / vi finner gode løsninger, når en selv eller kollegaene minst venter det. Når alle / vi gleder oss over andres prestasjoner
Fordeler
Medarbeidere, gamle kolleger, gratis treningsmuligheter, sosialefellesskap, god lønn.
Ulemper
Mange topplederskifter, vanskelig datasystem
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 10Nei 4Rapporter
1,0
Ledere kan bli bedre
Omsorgarbeider (Tidligere ansatt) –  Sandvika, N0220 februar 2014
Har jobbet på flere steder og min mening er at en del ledere kan bli bedre til og samarbeide med sine ansatte, vise at de bryr seg om sine ansatte og ta vare på de de har og eventuelt nye.
Ulemper
For liten tid til sosiale samhold med beboerne
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 4Nei 2Rapporter
selvstendig og god jobb
Personlig assistent (Nåværende ansatt) –  Sandvika, N022 januar 2014
Jobben har vært personlig assistent. Her har det vært tunge pleie og omsorgsoppgaver. Jobben har vært like givende som i Krødsherad, men lederne har vi liten kontakt med fordi vi jobber i folks private hjem. Men, sånn må det være.
Fordeler
Bruker er også oppdragsgiver. Da slipper man mange kokker
Ulemper
Bruker kan av og til være for syk til å være oppdragsgiver. Ved for eksempel kognitiv svikt, er det vanskelig å huske hva som er sagt. Det kan være vanskelig for arbeidstaker
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 3Nei 2Rapporter
2,0
under middels = dårlig spesielt arbeidsmiljøet
miljøterapeut (Nåværende ansatt) –  Sandvika, N0211 oktober 2013
totalvurderingen kan ikke gis for selve bærum kommune men spesifik i forhold til det arbeidslaget / den boligen jeg jobber i; andre boliger vil kanskje få annen vurdering siden de har annen leder, kultur,osv
iboligen jeg jobber er det en dårlig leder slik at det går utover min motivasjon å komme på jobb, arbeidsmiljøet, samarbeid med kollegaene, osv
jobben er fysik tung og krevende da beboerene er tunge, ubeveglige, har kontrakturer, ol; selv om det bra mht hjelpemiddler er disse ofte ikke god nok for beboerene da ikke alle kan innrettes så individuelt som en kunne ønske
den beste delen i jobben er å arbeide tett innpå beboerene og bli så god kjent med de og de med en selv, at det er mulig å tilrettelegge dagen svært individuelt ut i fra deres spesielle behov slik at de for så god livskvalitet og selvbestemmelse som mulig
Fordeler
mye kompetanseheving i form av prosjekter, seminarer, kurs med lønn i kommunens regi
Ulemper
turnusordningen med dag-, kvelds- og nattevakter
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 2Nei 2Rapporter
Produktiv og gøy arbeidsplass
Regnskapsmedarbeider (Tidligere ansatt) –  Bærum25 mars 2013
Setter meg godt inn i arbeidsdagens oppgaver og utfører dette etter de beste anbefalinger. Arbeider målbevist for at oppgavene blir ferdigbehandlet innen tidsrammene. Hyggelige medarbeidere som smitter over i arbeidsglød.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 8Nei 4Rapporter
Registrer denne bedriftssiden

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Bærum kommune. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

3,5

3,0Arbeid/Personliv forhold
3,3Kompensasjon/Fordeler
3,2Jobbsikkerhet/Forskudd
3,0Lederskap
3,3Kultur

Bærum kommune anmeldelser etter sted