AVINOR

AVINOR anmeldelser fra ansatte

Jeg har jobbet i Avinor/ Securitas i mange år, og jeg syntes at det var en fantastisk opplevelse der jeg lært masse nytt og ble kjent med mange fine mennesker. Det var en krevende jobb, men det var såpass bra miljø at det ble til et bedre arbeidssted.
Fordeler
Gratis lunsj
Ulemper
Bare kveldsvakter
Jeg er som regel på teknisk avdeling, men blir ofte utplassert på andre avdelinger innenfor firma. Dette er for å dekke hva jeg trenger av erfaring til fagprøven- Byggdrifterfaget i 2020. I etaten på flyplassen har vi mange leietakere som leier arealer for å drive butikk. Da har jeg som rolle sammen med mine kollegaer og dra ut hos leietakeren hvis det er noe feil i butikken, (bygg relatert) og gjøre en vurdering om hvordan vi fikser det. Jeg lærer å være løsningsorientert og hvor viktig det er å kunne samarbeide med andre mennesker på arbeidsplassen. Jeg lærer å forstå eller ha en ide om hvordan tekniske anlegg fungerer, og har blitt mer erfart med loggføring og rapportering. Den vanskeligste og den mer underholdene delen av jobben er hvor mange forskjellige produkter man må prøve å skjønne hvordan fungerer, så det kan holdes i drift. Da er det viktig at man har en tanke om hvem man bør ringe under vanskeligere situasjoner.
en god og hyggelig arbeidsgruppe med mye usikkerhet arbeidssituasjon.
Fordeler
god arbeidsplass
Ulemper
forbedringspotensiell
Se flere anmeldelser om AVINOR