Asker kommune
Asker kommune anmeldelse

Jeg har nettopp begynt der, og det blir vanskelig å vurdere etter så kort tid.

18 oktober 2016
Se over. Jeg er ansatt som tilkallings-vakt ved behov, sykdom og ferier.
25 april 2017
Samme sted
lærer og pedagog (Tidligere ansatt) - Asker
En god dag på jobben er å oppleve at elevene gir tilbakemelding om at de har lært noe! Da er jeg fornyd. Godt samarbeid, gjensidig respekt, utvikling for alle, og en ledelse som støtter arbeidet med tilpasset opplæring for alle. En krevende dag på jobben kan også være den beste dagen på jobb. Utfordring er en viktig komponent for utvikling! Annerledesdagene er de mest underholdende dagene. Når timeplaner løses opp og vi gir oss i kast med prosjektarbeid, teater, eller turer er fantastiske dager. Alle skal med.
Fordeler
God tea og kaffe.
Ulemper
Mer tid til samarbeid.
29 mai 2016
Samme sted
Pleiemedarbeider (Nåværende ansatt) - Asker
Givende arbeid med bra forhold mellom kollegaer. Stort sett hektiske dager men arbeidsdagene varierer da menneskelige forhold spiller inn. Litt tilfeldig opplæring i systemer for ansatte med små stillingsbrøker.
9 mars 2015
Modus arbeid og opplæring (Tidligere ansatt) - Heggedal
En typisk dag på jobben var å kjøre ut avfalls beholdere og ta avfalls beholdere i retur. eller om vi var på "basen" og ryddet opp der alt fra å stille opp alle beholdere i stabler og etter type beholdere det var. det er arbeid gjennom nav hvor du da er en deltaker i modus arbeid og opplæring.
Fordeler
gratis lunsj. nødvendige vaksiner.