Apotek 1

Anmeldelser om Lønn og fordeler fra ansatte hos Apotek 1

Apotek1 var et stort sett flott sted å jobbe, med en forutsigbar og rettferdig arbeidsdag strukturert med gjennomtenkt logistikk i de aller fleste sammenhenger. Det fantes noen kinker her og der hvor arbeidere hadde noe insentiv for å konkurere mot hverandre på en uhyggelig og stressende måte, grunnet hvordan mellomlederne analyserte informasjon om deres effektivitet, men dette var ikke et så veldig utbredt problem. Fantastisk pauserom for arbeiderne med behagelige sofaer og fantastisk kaffemaskin.
Liker at arbeidsgiver tenker om apotekets nye lokaler, ryddighet, vanligvis mengde av ansatte er tilstrekkelig. Lønnssystem, pensjonssystem, ferie lett forståelig og mange andre ting...
Fordeler
No coments
Ulemper
No coments
Min typiske dag hos Apoteket var ganske rolig i starten av uken, men så ble det travelt rundt helgetiden. Denne jobben er utrolig bra for fremtiden, du lærer mye som kan hjelpe andre mennesker og deg selv. Du lærer mye om hvilke produkter som er bra og ikke. Du får 20/30% rabatt av og jobbe der. Det er enkelt og plassere produkter og jobbe med kassen. Men om du skal ta resepter kan det være litt mer krevende, fordi du må kunne informere om hvordan du skal bruke produktet og hva det er til. Jobbmiljøet var både bra og ikke bra. Det var bra fordi de fleste ansatte var snille, kjekke og jobbe med. Flinke til å lære bort kunnskap. Sa ikke nei til det å hjelpe andre. Den negative siden var at noen enkelte personer snakket litt bak ryggen på andre og bidro ikke med et godt arbeidsmiljø.
Fordeler
Kunnskap om helsemessige produkter, hjelpe de som trenger det, 20/30% rabatt på butikken, kom stadig nye produkter. En fin ting og ha på cv'en
Ulemper
Miljøet var ikke det beste pågrunn av enkelte personer, lære mye på en gang
en hverdag er unik, møter ulike mennesker med ulike behov,
Fordeler
Gratis frukt kurv på bordet hverdag.
I begynnelsen var alt litt vanskelig siden jeg ikke hadde jobbet i apotek fra før av. Men jeg lærte å rydde varer og ta imot betaling i kassen osv. De arbeidsoppgavene jeg fikk var veldig lærerikt. Veldig trivelige ansatte med godt humør.
Fordeler
Trivelig arbeidsplass
Ulemper
Korte pauser
Reseptbehandling og informasjon om riktig legemiddelbruk er en stor del av dagen. Lærer mest av dette, da det stadig kommer nye lege/hjelpemidler. har gode positive medarbeidere, god rutine på hva som skjer i løpet av en dag. Stort sett mye å gjøre, noe som gjør dagen intensiv og underholdende.
Fordeler
gratis lunsj ved infomøte
Se flere anmeldelser om Apotek 1