Apotek 1

Tøm
3,6Balanse mellom jobb og fritid
3,5Lederskap

Fant 7 anmeldelser som matchet søketSe alle 24 anmeldelser

Stort sett alreit arbeidsplass. Topp kaffe.

Apotek1 var et stort sett flott sted å jobbe, med en forutsigbar og rettferdig arbeidsdag strukturert med gjennomtenkt logistikk i de aller fleste sammenhenger. Det fantes noen kinker her og der hvor arbeidere hadde noe insentiv for å konkurere mot hverandre på en uhyggelig og stressende måte, grunnet hvordan mellomlederne analyserte informasjon om deres effektivitet, men dette var ikke et så veldig utbredt problem. Fantastisk pauserom for arbeiderne med behagelige sofaer og fantastisk kaffemaskin.

2 av 3 steder jeg har jobbet har det vært fint

1 apoteket er det dårlig ledelse. Ser det er mye gjennomtrekk av ansatte og en del av de er ikke faglærte. Synes det er synd i forhold til utdannelsen man krevet og ikke minst kompetansen man skal gi kundene.

Produktiv og gøy arbeidsplass

Liker at arbeidsgiver tenker om apotekets nye lokaler, ryddighet, vanligvis mengde av ansatte er tilstrekkelig. Lønnssystem, pensjonssystem, ferie lett forståelig og mange andre ting...

Fordeler

No coments

Ulemper

No coments

Flinke ansatte og godt arbeidsmiljø

Varierende arbeidsoppgaver, med oppgaver både i selvvalg og reseptur. Flinke ansatte som er gode til å samarbeide. Mye forskjellige kunder. Den vanskeligste delen av jobben er å huske all informasjonen som skal gis, spesielt i reseptur.

Fordeler

Fleksibel

God arbeidsplass.

Fin arbeidsplass. Litt stressende til tider, men godt og effektivt arbeidsmiljø.

Læremessig og produktivt

Min typiske dag hos Apoteket var ganske rolig i starten av uken, men så ble det travelt rundt helgetiden. Denne jobben er utrolig bra for fremtiden, du lærer mye som kan hjelpe andre mennesker og deg selv. Du lærer mye om hvilke produkter som er bra og ikke. Du får 20/30% rabatt av og jobbe der. Det er enkelt og plassere produkter og jobbe med kassen. Men om du skal ta resepter kan det være litt mer krevende, fordi du må kunne informere om hvordan du skal bruke produktet og hva det er til. Jobbmiljøet var både bra og ikke bra. Det var bra fordi de fleste ansatte var snille, kjekke og jobbe med. Flinke til å lære bort kunnskap. Sa ikke nei til det å hjelpe andre. Den negative siden var at noen enkelte personer snakket litt bak ryggen på andre og bidro ikke med et godt arbeidsmiljø.

Fordeler

Kunnskap om helsemessige produkter, hjelpe de som trenger det, 20/30% rabatt på butikken, kom stadig nye produkter. En fin ting og ha på cv'en

Ulemper

Miljøet var ikke det beste pågrunn av enkelte personer, lære mye på en gang

Gøy arbeidsplass

I begynnelsen var alt litt vanskelig siden jeg ikke hadde jobbet i apotek fra før av. Men jeg lærte å rydde varer og ta imot betaling i kassen osv. De arbeidsoppgavene jeg fikk var veldig lærerikt. Veldig trivelige ansatte med godt humør.

Fordeler

Trivelig arbeidsplass

Ulemper

Korte pauser

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Apotek 1. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

3,6 av 5 stjerner for Arbeid/Personliv forhold
3,6 av 5 stjerner for Kompensasjon/Fordeler