Apotek 1

3,6Balanse mellom jobb og fritid
3,4Jobbsikkerhet og forfremmelse

Fant 7 anmeldelser som matchet søketSe alle 24 anmeldelser

Produktiv og gøy arbeidsplass

Liker at arbeidsgiver tenker om apotekets nye lokaler, ryddighet, vanligvis mengde av ansatte er tilstrekkelig. Lønnssystem, pensjonssystem, ferie lett forståelig og mange andre ting...

Fordeler

No coments

Ulemper

No coments

2 av 3 steder jeg har jobbet har det vært fint

1 apoteket er det dårlig ledelse. Ser det er mye gjennomtrekk av ansatte og en del av de er ikke faglærte. Synes det er synd i forhold til utdannelsen man krevet og ikke minst kompetansen man skal gi kundene.

Flinke ansatte og godt arbeidsmiljø

Varierende arbeidsoppgaver, med oppgaver både i selvvalg og reseptur. Flinke ansatte som er gode til å samarbeide. Mye forskjellige kunder. Den vanskeligste delen av jobben er å huske all informasjonen som skal gis, spesielt i reseptur.

Fordeler

Fleksibel

Autorisert apotektekniker som mm har lang erfaring fra apotek bransjen Flik til å analysere kundens behov

Pålitelig og ansvarsbevist og flink til å lytte til kundens behov Lang erfaring i resept behandling . Liker å rydde å holde orden. Tatt mange e læring kurs og deltatt på kveldskurs om salgsvarer i apotek

Læremessig og produktivt

Min typiske dag hos Apoteket var ganske rolig i starten av uken, men så ble det travelt rundt helgetiden. Denne jobben er utrolig bra for fremtiden, du lærer mye som kan hjelpe andre mennesker og deg selv. Du lærer mye om hvilke produkter som er bra og ikke. Du får 20/30% rabatt av og jobbe der. Det er enkelt og plassere produkter og jobbe med kassen. Men om du skal ta resepter kan det være litt mer krevende, fordi du må kunne informere om hvordan du skal bruke produktet og hva det er til. Jobbmiljøet var både bra og ikke bra. Det var bra fordi de fleste ansatte var snille, kjekke og jobbe med. Flinke til å lære bort kunnskap. Sa ikke nei til det å hjelpe andre. Den negative siden var at noen enkelte personer snakket litt bak ryggen på andre og bidro ikke med et godt arbeidsmiljø.

Fordeler

Kunnskap om helsemessige produkter, hjelpe de som trenger det, 20/30% rabatt på butikken, kom stadig nye produkter. En fin ting og ha på cv'en

Ulemper

Miljøet var ikke det beste pågrunn av enkelte personer, lære mye på en gang

Produktiv og hyggelig arbeidsplass

En fornøyd kunde forlater lokale når vi har gitt riktig veiledning og rådgivning.

Gøy arbeidsplass

I begynnelsen var alt litt vanskelig siden jeg ikke hadde jobbet i apotek fra før av. Men jeg lærte å rydde varer og ta imot betaling i kassen osv. De arbeidsoppgavene jeg fikk var veldig lærerikt. Veldig trivelige ansatte med godt humør.

Fordeler

Trivelig arbeidsplass

Ulemper

Korte pauser

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Apotek 1. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

3,6 av 5 stjerner for Arbeid/Personliv forhold
3,6 av 5 stjerner for Kompensasjon/Fordeler