Apotek 1

Anmeldelser om Kultur fra ansatte hos Apotek 1

Varierende arbeidsoppgaver, med oppgaver både i selvvalg og reseptur. Flinke ansatte som er gode til å samarbeide. Mye forskjellige kunder. Den vanskeligste delen av jobben er å huske all informasjonen som skal gis, spesielt i reseptur.
Fordeler
Fleksibel
1 apoteket er det dårlig ledelse. Ser det er mye gjennomtrekk av ansatte og en del av de er ikke faglærte. Synes det er synd i forhold til utdannelsen man krevet og ikke minst kompetansen man skal gi kundene.
Pålitelig og ansvarsbevist og flink til å lytte til kundens behov Lang erfaring i resept behandling . Liker å rydde å holde orden. Tatt mange e læring kurs og deltatt på kveldskurs om salgsvarer i apotek
Fin arbeidsplass. Litt stressende til tider, men godt og effektivt arbeidsmiljø.
Min typiske dag hos Apoteket var ganske rolig i starten av uken, men så ble det travelt rundt helgetiden. Denne jobben er utrolig bra for fremtiden, du lærer mye som kan hjelpe andre mennesker og deg selv. Du lærer mye om hvilke produkter som er bra og ikke. Du får 20/30% rabatt av og jobbe der. Det er enkelt og plassere produkter og jobbe med kassen. Men om du skal ta resepter kan det være litt mer krevende, fordi du må kunne informere om hvordan du skal bruke produktet og hva det er til. Jobbmiljøet var både bra og ikke bra. Det var bra fordi de fleste ansatte var snille, kjekke og jobbe med. Flinke til å lære bort kunnskap. Sa ikke nei til det å hjelpe andre. Den negative siden var at noen enkelte personer snakket litt bak ryggen på andre og bidro ikke med et godt arbeidsmiljø.
Fordeler
Kunnskap om helsemessige produkter, hjelpe de som trenger det, 20/30% rabatt på butikken, kom stadig nye produkter. En fin ting og ha på cv'en
Ulemper
Miljøet var ikke det beste pågrunn av enkelte personer, lære mye på en gang
Man blir fryst ut hvis man ikke passer inn i miljøet
Likte meg veldig godt der, jobbet med mange mennesker som eldre, barn og ungdommer.
Fordeler
God arbeidsmiljø
Ulemper
ingenting
I begynnelsen var alt litt vanskelig siden jeg ikke hadde jobbet i apotek fra før av. Men jeg lærte å rydde varer og ta imot betaling i kassen osv. De arbeidsoppgavene jeg fikk var veldig lærerikt. Veldig trivelige ansatte med godt humør.
Fordeler
Trivelig arbeidsplass
Ulemper
Korte pauser
God arbeidsplass, motiverende og lærerikt... Lærer noe hele tiden .
Reseptbehandling og informasjon om riktig legemiddelbruk er en stor del av dagen. Lærer mest av dette, da det stadig kommer nye lege/hjelpemidler. har gode positive medarbeidere, god rutine på hva som skjer i løpet av en dag. Stort sett mye å gjøre, noe som gjør dagen intensiv og underholdende.
Fordeler
gratis lunsj ved infomøte
det stilles krav om at du man holder seg faglig oppdatert - men du får selvfølgelig brikkene du trenger for å bygge egen kompetanse her på apotek 1
Fordeler
lærer mye på jobb
Ulemper
kan fort bli mange på vent
Se flere anmeldelser om Apotek 1