Apotek 1

Tøm
3,6Balanse mellom jobb og fritid
3,6Kultur

Fant 11 anmeldelser som matchet søketSe alle 24 anmeldelser

Flinke ansatte og godt arbeidsmiljø

Varierende arbeidsoppgaver, med oppgaver både i selvvalg og reseptur. Flinke ansatte som er gode til å samarbeide. Mye forskjellige kunder. Den vanskeligste delen av jobben er å huske all informasjonen som skal gis, spesielt i reseptur.

Fordeler

Fleksibel

2 av 3 steder jeg har jobbet har det vært fint

1 apoteket er det dårlig ledelse. Ser det er mye gjennomtrekk av ansatte og en del av de er ikke faglærte. Synes det er synd i forhold til utdannelsen man krevet og ikke minst kompetansen man skal gi kundene.

Autorisert apotektekniker som mm har lang erfaring fra apotek bransjen Flik til å analysere kundens behov

Pålitelig og ansvarsbevist og flink til å lytte til kundens behov Lang erfaring i resept behandling . Liker å rydde å holde orden. Tatt mange e læring kurs og deltatt på kveldskurs om salgsvarer i apotek

God arbeidsplass.

Fin arbeidsplass. Litt stressende til tider, men godt og effektivt arbeidsmiljø.

Læremessig og produktivt

Min typiske dag hos Apoteket var ganske rolig i starten av uken, men så ble det travelt rundt helgetiden. Denne jobben er utrolig bra for fremtiden, du lærer mye som kan hjelpe andre mennesker og deg selv. Du lærer mye om hvilke produkter som er bra og ikke. Du får 20/30% rabatt av og jobbe der. Det er enkelt og plassere produkter og jobbe med kassen. Men om du skal ta resepter kan det være litt mer krevende, fordi du må kunne informere om hvordan du skal bruke produktet og hva det er til. Jobbmiljøet var både bra og ikke bra. Det var bra fordi de fleste ansatte var snille, kjekke og jobbe med. Flinke til å lære bort kunnskap. Sa ikke nei til det å hjelpe andre. Den negative siden var at noen enkelte personer snakket litt bak ryggen på andre og bidro ikke med et godt arbeidsmiljø.

Fordeler

Kunnskap om helsemessige produkter, hjelpe de som trenger det, 20/30% rabatt på butikken, kom stadig nye produkter. En fin ting og ha på cv'en

Ulemper

Miljøet var ikke det beste pågrunn av enkelte personer, lære mye på en gang

Ikke bra

Man blir fryst ut hvis man ikke passer inn i miljøet

gøy arbeidsplass

Likte meg veldig godt der, jobbet med mange mennesker som eldre, barn og ungdommer.

Fordeler

God arbeidsmiljø

Ulemper

ingenting

Gøy arbeidsplass

I begynnelsen var alt litt vanskelig siden jeg ikke hadde jobbet i apotek fra før av. Men jeg lærte å rydde varer og ta imot betaling i kassen osv. De arbeidsoppgavene jeg fikk var veldig lærerikt. Veldig trivelige ansatte med godt humør.

Fordeler

Trivelig arbeidsplass

Ulemper

Korte pauser

Bra arbeidsmiljø, lærerikt

God arbeidsplass, motiverende og lærerikt... Lærer noe hele tiden .

produktiv og sjarmerende arbeidsplass

Reseptbehandling og informasjon om riktig legemiddelbruk er en stor del av dagen. Lærer mest av dette, da det stadig kommer nye lege/hjelpemidler. har gode positive medarbeidere, god rutine på hva som skjer i løpet av en dag. Stort sett mye å gjøre, noe som gjør dagen intensiv og underholdende.

Fordeler

gratis lunsj ved infomøte

lærerikt og hyggelig arbeidsplass

det stilles krav om at du man holder seg faglig oppdatert - men du får selvfølgelig brikkene du trenger for å bygge egen kompetanse her på apotek 1

Fordeler

lærer mye på jobb

Ulemper

kan fort bli mange på vent

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Apotek 1. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

3,6 av 5 stjerner for Arbeid/Personliv forhold
3,6 av 5 stjerner for Kompensasjon/Fordeler