Apotek 1
Skriv en anmeldelse

Apotek 1 anmeldelser fra ansatte

3,6Balanse mellom jobb og fritid

Fant 23 anmeldelser som matchet søketSe alle 24 anmeldelser

Stort sett alreit arbeidsplass. Topp kaffe.

Apotek1 var et stort sett flott sted å jobbe, med en forutsigbar og rettferdig arbeidsdag strukturert med gjennomtenkt logistikk i de aller fleste sammenhenger. Det fantes noen kinker her og der hvor arbeidere hadde noe insentiv for å konkurere mot hverandre på en uhyggelig og stressende måte, grunnet hvordan mellomlederne analyserte informasjon om deres effektivitet, men dette var ikke et så veldig utbredt problem. Fantastisk pauserom for arbeiderne med behagelige sofaer og fantastisk kaffemaskin.

en dag på jobb

ryddet i varene og sjekket om vi hadde de medisinene vi trengte i butikkenn.

2 av 3 steder jeg har jobbet har det vært fint

1 apoteket er det dårlig ledelse. Ser det er mye gjennomtrekk av ansatte og en del av de er ikke faglærte. Synes det er synd i forhold til utdannelsen man krevet og ikke minst kompetansen man skal gi kundene.

Produktiv og gøy arbeidsplass

Liker at arbeidsgiver tenker om apotekets nye lokaler, ryddighet, vanligvis mengde av ansatte er tilstrekkelig. Lønnssystem, pensjonssystem, ferie lett forståelig og mange andre ting...

Fordeler

No coments

Ulemper

No coments

Flinke ansatte og godt arbeidsmiljø

Varierende arbeidsoppgaver, med oppgaver både i selvvalg og reseptur. Flinke ansatte som er gode til å samarbeide. Mye forskjellige kunder. Den vanskeligste delen av jobben er å huske all informasjonen som skal gis, spesielt i reseptur.

Fordeler

Fleksibel

Autorisert apotektekniker som mm har lang erfaring fra apotek bransjen Flik til å analysere kundens behov

Pålitelig og ansvarsbevist og flink til å lytte til kundens behov Lang erfaring i resept behandling . Liker å rydde å holde orden. Tatt mange e læring kurs og deltatt på kveldskurs om salgsvarer i apotek

God arbeidsplass.

Fin arbeidsplass. Litt stressende til tider, men godt og effektivt arbeidsmiljø.

Effektiv og gøy arbeidsplass med hyggelige kollegaer.

Veldig fin og effektiv arbeidsplass, men man må trives med en hektisk jobbhverdag.

Læremessig og produktivt

Min typiske dag hos Apoteket var ganske rolig i starten av uken, men så ble det travelt rundt helgetiden. Denne jobben er utrolig bra for fremtiden, du lærer mye som kan hjelpe andre mennesker og deg selv. Du lærer mye om hvilke produkter som er bra og ikke. Du får 20/30% rabatt av og jobbe der. Det er enkelt og plassere produkter og jobbe med kassen. Men om du skal ta resepter kan det være litt mer krevende, fordi du må kunne informere om hvordan du skal bruke produktet og hva det er til. Jobbmiljøet var både bra og ikke bra. Det var bra fordi de fleste ansatte var snille, kjekke og jobbe med. Flinke til å lære bort kunnskap. Sa ikke nei til det å hjelpe andre. Den negative siden var at noen enkelte personer snakket litt bak ryggen på andre og bidro ikke med et godt arbeidsmiljø.

Fordeler

Kunnskap om helsemessige produkter, hjelpe de som trenger det, 20/30% rabatt på butikken, kom stadig nye produkter. En fin ting og ha på cv'en

Ulemper

Miljøet var ikke det beste pågrunn av enkelte personer, lære mye på en gang

gøy arbeidsplass

Jeg jobbet i salg varer og litt i ekspedisjon av resepter og jeg jobbet mest for å rydde legemiddel og svar på kundene om reseptfri legemiddel .

Fordeler

jeg fikk arfaring

Ikke bra

Man blir fryst ut hvis man ikke passer inn i miljøet

Presis og arbeidsvillig

Jeg er en veldig positiv person som er glad i å jobbe sammen med mennesker. Presis og arbeidsvillig.

kjempe bra

veldig koselige mennesker vell utdannet og kunnskaps dyktige

Produktiv og hyggelig arbeidsplass

En fornøyd kunde forlater lokale når vi har gitt riktig veiledning og rådgivning.

Produktiv og hyggelig arbeidsplass

en hverdag er unik, møter ulike mennesker med ulike behov,

Fordeler

Gratis frukt kurv på bordet hverdag.

Productive

I work with prescriptions, sales , customer service etc. I do really like my job as pharmacy technician but, it's time to change to Sociology. I worked part time, because of my studies.

God Arbeidsplass

Mye ansvar og tillit. God Arbeidsmijø. gode arbeidstider.

Fordeler

snille kollegaer

Ulemper

Sure kunder

gøy arbeidsplass

Likte meg veldig godt der, jobbet med mange mennesker som eldre, barn og ungdommer.

Fordeler

God arbeidsmiljø

Ulemper

ingenting

godt selskap

interessant jobb! Flinke medarbeidere. kundeveiledning. reseptekspedering. LAR utlevering.

Fordeler

farmasifaglig interessant.

Ulemper

kundeveiledning.

Gøy arbeidsplass

I begynnelsen var alt litt vanskelig siden jeg ikke hadde jobbet i apotek fra før av. Men jeg lærte å rydde varer og ta imot betaling i kassen osv. De arbeidsoppgavene jeg fikk var veldig lærerikt. Veldig trivelige ansatte med godt humør.

Fordeler

Trivelig arbeidsplass

Ulemper

Korte pauser

Bra arbeidsmiljø, lærerikt

God arbeidsplass, motiverende og lærerikt... Lærer noe hele tiden .

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Apotek 1. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

3,6 av 5 stjerner for Arbeid/Personliv forhold
3,6 av 5 stjerner for Kompensasjon/Fordeler
3,4 av 5 stjerner for Jobbsikkerhet/Forskudd
3,5 av 5 stjerner for Lederskap
3,6 av 5 stjerner for Kultur

Les om Apotek 1 på populære steder

• Apotek 1
Gi oss tips om hvordan vi kan forbedre denne siden
Hva ville du ha lagt til eller endret?