Akershus Universitetssykehus

Akershus Universitetssykehus anmeldelser fra ansatte

Viser alle 5 anmeldelser
Posten har et stort potensiale med mange muligheter. En typisk dag på jobben kunne bety trivsel, egen utvikling, frustrasjon. Jeg har lært at arbeidskulturen i landet må endres, spesielt innen for det viktige arbeidet som det her er snakk om. Ledelsen har et stort potensiale. Det må til en holdningsendring. Den vanskelige delen av jobben var å oppleve kolleger som fokuserte på helt andre ting enn selve fagområdet. Opplæringsdelen for nyansatte (tilkallingsvikarer/ekstrahjelp) har et stort forbedringspotensiale.
Lärorikt under student perioden. Givande och rolig arbetsplats
En stor arbeidsplass med flere tusen ansatte gjør at det er vanskelig å for arbeidsgiver å "se" den enkelte. Blir fort en i mengden. Riktignok en god del år siden jeg jobbet der, men har jo bare blitt enda større siden den gang.
Jeg har lært veldig mye de årene jeg jobbet ved AHUS. Ingen dag var like, sykepleieoppgaver var ulike og meget spennende. Ledelse var tilstedværende . Vi hadde en travel hverdag men vi trivdes meget godt med det vi holdt med.
En typisk sted på jobben. Mennesker er veldig hyggelig. Slitsom jobb men bra jobb. For meg det er litt vanskelig å kommunisere med andre fordi ikke kan snakke norsk språk.
Fordeler
gratis kaffe og brus
Ulemper
korte pause tiden
  1. Anmeldelser fra ansatte