Aibel
4,1 av 5 stjerner.
Skriv en anmeldelse

Anmeldelser om Balanse mellom jobb og fritid fra ansatte hos Aibel

Tøm
4,2Balanse mellom jobb og fritid
3,8Lønn og fordeler

Fant 13 anmeldelser som matchet søketSe alle 71 anmeldelser

Kjekk arbeidsplass

God og åpen kommunikasjon mellom forskjellige avdelinger, disipliner og ledelse. God intern opplæring og skolering fra dag en.

Productive and friendly workplace.

People in this company are competitive, friendly and helpful in many ways. The management is approachable and easy to speak with. My experience here has been very meaningful.

Trabajar en Aibel.

El ambiente de trabajo trabajo es relajado y colaborativo. El horario laboral es flexible, siempre y cuando se cumpla con la jornada de 7,5 horas diarias. Trabajaba asignado por una empresa de asignación de personal, y el salario siempre fue satisfactorio.

Fordeler

Posibilidades de trabajar desde la casa.

Ulemper

La desventaja no fue la empresa, sino el lugar donde estaba ubicada. Era un poco aburriod para mi gusto.

Productive

Every day is a great day at Aibel, nice working environment. People are friendly and cooperative, culture at work place was also good. Aibel is a real diversity company.

Gjensomsnittelig arbeidsmiljø og oppgaver

Ok arbeidsplass, litt uforutsigbart og usikkert for fremtiden.

Håpe blir bedre

ikke god lunsj, ikke god folk, ikke god ledelse, ikke god lønn og ikke god fest, det er alt for dårlige...

Fordeler

gratis kaffi

Ulemper

ikke god kaffi

Spennende og utviklende arbeidsplass

En spennende hverdag som gav mange muligheter. Veldig glad for at jeg fikk muligheten til å arbeide der.

Sosial og lærerik arbeidsplass

Aibel er en dynamisk og artig arbeidsplass. Det er en erbeidsgiver som gir medarbeider mye frihet under ansvar der det er opp til den enkelte hvor mye man utvikler seg over tid. I Aibel har en god mulighet til å utivkle seg tverrfaglig, og de mange prosjektene krever evne til å omstille seg og finne nye måter å løse problemstillinger på.

The worse place you could work in

A company with serious and deep management and work culture issue. not a place for permanent employment whats so ever. Career development don't mean anything but just misleading words. DO NOT even get close to this place.

Fordeler

None

Ulemper

Everything

Morsom travel arbeidsplass

Jeg jobbet rotasjon offshore på dette prosjektet. Jeg lærte masse om prosjektgjennomføring på en oljeinstallasjon. Vi hadde en god ledelse som var målrettet og profesjonelle. Det ble knyttet tette bånd medarbeiderne imellom, noe som kanskje er vanlig når man bor og arbeider så tett. Den vanskeligste delen av jobben må være de dagene hvor været ikke tillot særlig progresjon i prosjektet... Den mest underholdende delen av jobben må vel også være været: Når plattformen (flotellet) krenget så mye at permene falt ut av hyllene på kontoret.

Fordeler

Treningsmuligheter, fantastisk matbuffee, kino på kveldstid

Ulemper

Det å være isolert fra familie i 2 uker

En inkluderende arbeidsplass

* mye møter, kaffi og planleggeing * jobbe i team * gode ledere * fantastiske kolleger * reisejobbene * pausen med mine kolleger

Fordeler

Kolleger

Ulemper

Reise

En god arbeidsplass med mange utfordringer som har gitt meg mye

Typisk for min jobb i Aibel er at jeg må forholde meg til en omskiftelig hverdag, hvor ting skjer veldig fort og man må lære å snu seg fort, fordi kunden er opptatt av at vi kan levere raskt og likevel med kvalitet. Veldig utfordrende og artig å delta både i studier og senere i å overlevere til kunden det produktet vi har produsert i prosjektet Har trives i miljøet og opplevd st min kompetanse fra offshore har hatt betydning i prosjektgjennomføringer Den mest utfordrende del av jobben er at kunden ofte endrer tidsfrister og oppdragsbeskrivelse på kort varsel, og at det blir korte tidsfrister

Muligheter, stor kompetanse og flott arbeidsplass

Dette er en flott arbeidsplass med muligheter for å kunne utvikle seg. Troen på fremtiden å skape resultater sammen og alene.

Fordeler

Bedriften tar vare på sine ansatte

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Aibel. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

4,2 av 5 stjerner for Arbeid/Personliv forhold
3,8 av 5 stjerner for Kompensasjon/Fordeler
3,5 av 5 stjerner for Jobbsikkerhet/Forskudd
3,6 av 5 stjerner for Lederskap
4,0 av 5 stjerner for Kultur
  • Aibel
  • Balanse mellom jobb og fritid