Aibel

4,2Balanse mellom jobb og fritid
3,8Lønn og fordeler

Fant 7 anmeldelser som matchet søketSe alle 71 anmeldelser

Fin arbeidaplass

Har hatt to helt greie turer til Aibel Haugesund som rigger og flaggmann. Veldig kjekke arbeidskolleger.

Ulemper

Dårlig mat

Trabajar en Aibel.

El ambiente de trabajo trabajo es relajado y colaborativo. El horario laboral es flexible, siempre y cuando se cumpla con la jornada de 7,5 horas diarias. Trabajaba asignado por una empresa de asignación de personal, y el salario siempre fue satisfactorio.

Fordeler

Posibilidades de trabajar desde la casa.

Ulemper

La desventaja no fue la empresa, sino el lugar donde estaba ubicada. Era un poco aburriod para mi gusto.

Håpe blir bedre

ikke god lunsj, ikke god folk, ikke god ledelse, ikke god lønn og ikke god fest, det er alt for dårlige...

Fordeler

gratis kaffi

Ulemper

ikke god kaffi

Morsom travel arbeidsplass

Jeg jobbet rotasjon offshore på dette prosjektet. Jeg lærte masse om prosjektgjennomføring på en oljeinstallasjon. Vi hadde en god ledelse som var målrettet og profesjonelle. Det ble knyttet tette bånd medarbeiderne imellom, noe som kanskje er vanlig når man bor og arbeider så tett. Den vanskeligste delen av jobben må være de dagene hvor været ikke tillot særlig progresjon i prosjektet... Den mest underholdende delen av jobben må vel også være været: Når plattformen (flotellet) krenget så mye at permene falt ut av hyllene på kontoret.

Fordeler

Treningsmuligheter, fantastisk matbuffee, kino på kveldstid

Ulemper

Det å være isolert fra familie i 2 uker

En inkluderende arbeidsplass

* mye møter, kaffi og planleggeing * jobbe i team * gode ledere * fantastiske kolleger * reisejobbene * pausen med mine kolleger

Fordeler

Kolleger

Ulemper

Reise

En god arbeidsplass med mange utfordringer som har gitt meg mye

Typisk for min jobb i Aibel er at jeg må forholde meg til en omskiftelig hverdag, hvor ting skjer veldig fort og man må lære å snu seg fort, fordi kunden er opptatt av at vi kan levere raskt og likevel med kvalitet. Veldig utfordrende og artig å delta både i studier og senere i å overlevere til kunden det produktet vi har produsert i prosjektet Har trives i miljøet og opplevd st min kompetanse fra offshore har hatt betydning i prosjektgjennomføringer Den mest utfordrende del av jobben er at kunden ofte endrer tidsfrister og oppdragsbeskrivelse på kort varsel, og at det blir korte tidsfrister

Nice work place and Nice working environment, Management not so effective to utilize the available resources.

Aibel is a good company in Service Industry, Good working culture and nice colleagues. There is not so good management and I can see in the feed back difference in lower and top management.

Fordeler

Nothing free, have to pay for lunch

Ulemper

Working hours are flexible

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Aibel. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

4,2 av 5 stjerner for Arbeid/Personliv forhold
3,8 av 5 stjerner for Kompensasjon/Fordeler
3,5 av 5 stjerner for Jobbsikkerhet/Forskudd
3,6 av 5 stjerner for Lederskap
4,0 av 5 stjerner for Kultur
  • Aibel
  • Lønn og fordeler
Gi oss tips om hvordan vi kan forbedre denne siden
Hva ville du ha lagt til eller endret?