Aibel

4,2Balanse mellom jobb og fritid
4,0Kultur

Fant 23 anmeldelser som matchet søketSe alle 71 anmeldelser

Kjekk og effektiv arbeidssted

Var der 1 mnd på utplassering via skolen, så kan ikke si så mye. Hadde et fint opphold, og de var flinke til å forklare og lære bort.

Productive and friendly workplace.

People in this company are competitive, friendly and helpful in many ways. The management is approachable and easy to speak with. My experience here has been very meaningful.

Trabajar en Aibel.

El ambiente de trabajo trabajo es relajado y colaborativo. El horario laboral es flexible, siempre y cuando se cumpla con la jornada de 7,5 horas diarias. Trabajaba asignado por una empresa de asignación de personal, y el salario siempre fue satisfactorio.

Fordeler

Posibilidades de trabajar desde la casa.

Ulemper

La desventaja no fue la empresa, sino el lugar donde estaba ubicada. Era un poco aburriod para mi gusto.

Productive

Every day is a great day at Aibel, nice working environment. People are friendly and cooperative, culture at work place was also good. Aibel is a real diversity company.

Gjensomsnittelig arbeidsmiljø og oppgaver

Ok arbeidsplass, litt uforutsigbart og usikkert for fremtiden.

Håpe blir bedre

ikke god lunsj, ikke god folk, ikke god ledelse, ikke god lønn og ikke god fest, det er alt for dårlige...

Fordeler

gratis kaffi

Ulemper

ikke god kaffi

Kjekk arbeidsplass

God og åpen kommunikasjon mellom forskjellige avdelinger, disipliner og ledelse. God intern opplæring og skolering fra dag en.

Kjekk arbeidsplass

Veldig kjekt miljø, lærte mye om fag og teknisk gjennomføring.

Fin arbeidaplass

Har hatt to helt greie turer til Aibel Haugesund som rigger og flaggmann. Veldig kjekke arbeidskolleger.

Ulemper

Dårlig mat

Lærerik arbeidsplass

Mange dyktige medarbeidere som var flinke til å jobbe i team.

Fordeler

Flexitid

Ulemper

Mye møte virksomhet.

Environment

Working for a Norwegian environment is highly productive, engaging and competent. I enjoyed the time together in teambuilding events, and that the workweek is only 37.5 hours with a high focus on family.

Godt arbeidsmiljø

Meget spennende, utfordrende og trivelig arbeidsplass.

Fordeler

Ble involvert i mange prosesser, godt lederskap.

Ulemper

Nedbemanningsprosessen rammet mange flinke medarbeider

Sosial og lærerik arbeidsplass

Aibel er en dynamisk og artig arbeidsplass. Det er en erbeidsgiver som gir medarbeider mye frihet under ansvar der det er opp til den enkelte hvor mye man utvikler seg over tid. I Aibel har en god mulighet til å utivkle seg tverrfaglig, og de mange prosjektene krever evne til å omstille seg og finne nye måter å løse problemstillinger på.

The worse place you could work in

A company with serious and deep management and work culture issue. not a place for permanent employment whats so ever. Career development don't mean anything but just misleading words. DO NOT even get close to this place.

Fordeler

None

Ulemper

Everything

Morsom travel arbeidsplass

Jeg jobbet rotasjon offshore på dette prosjektet. Jeg lærte masse om prosjektgjennomføring på en oljeinstallasjon. Vi hadde en god ledelse som var målrettet og profesjonelle. Det ble knyttet tette bånd medarbeiderne imellom, noe som kanskje er vanlig når man bor og arbeider så tett. Den vanskeligste delen av jobben må være de dagene hvor været ikke tillot særlig progresjon i prosjektet... Den mest underholdende delen av jobben må vel også være været: Når plattformen (flotellet) krenget så mye at permene falt ut av hyllene på kontoret.

Fordeler

Treningsmuligheter, fantastisk matbuffee, kino på kveldstid

Ulemper

Det å være isolert fra familie i 2 uker

En inkluderende arbeidsplass

* mye møter, kaffi og planleggeing * jobbe i team * gode ledere * fantastiske kolleger * reisejobbene * pausen med mine kolleger

Fordeler

Kolleger

Ulemper

Reise

Ekstem innstasvilje og stå på kultur

Aibel er et av Norges største oljseservice selskaper og prosjekterer, bygger og vedlikeholder olje- og gass installasjoner onshore- og offhore i Norge og utlandet. Aibel er også etablert innenfor fornybar energi. Selskapet har flere kontorer og forretningsenheter i Norge og utlandet, samt to verft i høy internasjonal klasse.

Fordeler

Utrolig mange bra medarbeidere

Ulemper

Tøffe bransje / tider

Meget interessant arbeidsplass med supert arbeidsmiljø

En vanlig dag på jobb: Sjekking av mailboks Ukentlige statusmøter Oppretting/oppdatering av dokumenter Utføre beregninger Skriving av møtereferat Kvalitetssjekking av medarbeidere Veldig gode medarbeidere og et utrolig fint miljø med flatt hierarki. Den vanskeligste delen med jobben var å overholde tidsfrister fra Statoil, men vi klarte det alltid. Den mest underholdende delen av jobben var de ulike arbeidsoppgavene.

En interessant og lærevirke arbeidsmilijø

Aibel er et bedrift jeg har lært mye av fra hyggelige kolleger.

En god arbeidsplass med mange utfordringer som har gitt meg mye

Typisk for min jobb i Aibel er at jeg må forholde meg til en omskiftelig hverdag, hvor ting skjer veldig fort og man må lære å snu seg fort, fordi kunden er opptatt av at vi kan levere raskt og likevel med kvalitet. Veldig utfordrende og artig å delta både i studier og senere i å overlevere til kunden det produktet vi har produsert i prosjektet Har trives i miljøet og opplevd st min kompetanse fra offshore har hatt betydning i prosjektgjennomføringer Den mest utfordrende del av jobben er at kunden ofte endrer tidsfrister og oppdragsbeskrivelse på kort varsel, og at det blir korte tidsfrister

Nice work place and Nice working environment, Management not so effective to utilize the available resources.

Aibel is a good company in Service Industry, Good working culture and nice colleagues. There is not so good management and I can see in the feed back difference in lower and top management.

Fordeler

Nothing free, have to pay for lunch

Ulemper

Working hours are flexible

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Aibel. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

4,2 av 5 stjerner for Arbeid/Personliv forhold
3,8 av 5 stjerner for Kompensasjon/Fordeler