Aibel
4,1 av 5 stjerner.
Skriv en anmeldelse

Aibel anmeldelser fra ansatte i Haugesund

Haugesund7 anmeldelser

4,2Balanse mellom jobb og fritid

Fant 7 anmeldelser som matchet søketSe alle 75 anmeldelser

Kjekk og effektiv arbeidssted

Var der 1 mnd på utplassering via skolen, så kan ikke si så mye. Hadde et fint opphold, og de var flinke til å forklare og lære bort.

Aibel - Fun, challenging, poorly paid

First, I want to say, Aibel is a place where you really learn your field. People are friendly, the company is supportive and you will always enjoy your time here is you are a normal centered person. The leadership is strong. The only thing I REALLY miss with Aibel is compensation that is on par with the rest of the country. I would easily estimate that we are 20-30% below others in our field in salary/compensation.

Kjekk arbeidsplass

God og åpen kommunikasjon mellom forskjellige avdelinger, disipliner og ledelse. God intern opplæring og skolering fra dag en.

Fin arbeidaplass

Har hatt to helt greie turer til Aibel Haugesund som rigger og flaggmann. Veldig kjekke arbeidskolleger.

Ulemper

Dårlig mat

Sosial og lærerik arbeidsplass

Aibel er en dynamisk og artig arbeidsplass. Det er en erbeidsgiver som gir medarbeider mye frihet under ansvar der det er opp til den enkelte hvor mye man utvikler seg over tid. I Aibel har en god mulighet til å utivkle seg tverrfaglig, og de mange prosjektene krever evne til å omstille seg og finne nye måter å løse problemstillinger på.

En inkluderende arbeidsplass

* mye møter, kaffi og planleggeing * jobbe i team * gode ledere * fantastiske kolleger * reisejobbene * pausen med mine kolleger

Fordeler

Kolleger

Ulemper

Reise

God erfarig inde Offshore branchen

Gode kollegaer. Fået indblik i hvordan en rig bliver fremstillet.

Fordeler

Godt socialt samvær

Ulemper

Dårlig kost i kantinen

Jobber hos Aibel

i Haugesund
Se flere jobber

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Aibel. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

4,2 av 5 stjerner for Arbeid/Personliv forhold
3,8 av 5 stjerner for Kompensasjon/Fordeler