Aibel
4,1 av 5 stjerner.
Vis alle Aibel anmeldelser

Aibel

Aibel anmeldelse

En god arbeidsplass med mange utfordringer som har gitt meg mye

Typisk for min jobb i Aibel er at jeg må forholde meg til en omskiftelig hverdag, hvor ting skjer veldig fort og man må lære å snu seg fort, fordi kunden er opptatt av at vi kan levere raskt og likevel med kvalitet. Veldig utfordrende og artig å delta både i studier og senere i å overlevere til kunden det produktet vi har produsert i prosjektet Har trives i miljøet og opplevd st min kompetanse fra offshore har hatt betydning i prosjektgjennomføringer Den mest utfordrende del av jobben er at kunden ofte endrer tidsfrister og oppdragsbeskrivelse på kort varsel, og at det blir korte tidsfrister

Kjekk arbeidsplass

Veldig kjekt miljø, lærte mye om fag og teknisk gjennomføring.

Spennende og utviklende arbeidsplass

En spennende hverdag som gav mange muligheter. Veldig glad for at jeg fikk muligheten til å arbeide der.
Samme sted

The worse place you could work in

A company with serious and deep management and work culture issue. not a place for permanent employment whats so ever. Career development don't mean anything but just misleading words. DO NOT even get close to this place.

Fordeler

None

Ulemper

Everything

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Aibel. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

4,2 av 5 stjerner for Arbeid/Personliv forhold
3,8 av 5 stjerner for Kompensasjon/Fordeler
3,5 av 5 stjerner for Jobbsikkerhet/Forskudd
3,6 av 5 stjerner for Lederskap
4,0 av 5 stjerner for Kultur
  • Aibel
  • En god arbeidsplass med mange utfordringer som har gitt meg mye