Aftenposten anmeldelser fra ansatte

Viser alle 15 anmeldelser
Sorter etter: Hjelpsomhet | Omtale | Dato
Distribution
Distributor (Tidligere ansatt) –  NORWAY7 juli 2018
The job is a demanding type of job job which requires me been fast in other to satisfy my customer and make want to place more suscriptions;however it is easy since I have masterd the rutine
Fordeler
NO
Ulemper
12HRS
Hjalp denne anmeldelsen?JaNeiRapporter
Det var veldig tungt jobb.
Carrier (Tidligere ansatt) –  Oslo4 mai 2018
Dårlig lønn og mye jobb, lav jobb sikkerhet og kort kontrakt.
Fordeler
jobbe selvstendig
Ulemper
dårlig arbeidmiljø
brak możliwości rozwoju
kierowca (Tidligere ansatt) –  Asker kommune9 april 2018
Najprzyjemniejszą częścią pracy było podziwianie norweskich krajobrazów, a najtrudniejszą chodzenie po kolana w śniegu, aby wykonać swoją robotę.
Fordeler
10 lat temu plusem były zarobki
Ulemper
obecnie - niskie zarobki, eksploatowanie własnego samochodu za nieadekwatną rekompensatę, więcej obowiązków do wykonania za mniejsze zarobki
bra
abonnementselger (Tidligere ansatt) –  Oslo7 februar 2018
de var bra men kunne lært de ansatte litt mer av salg.
på opplæringen ellers var de bra
Fordeler
nye muligheter
Produktivt og lærerikt
Strategisk kundesjef multimedialt mediesalg (Tidligere ansatt) –  Oslo5 september 2017
Mange muligheter til å være kreativ. Stort ansvar og frihet til å gjøre en god jobb. Jobbet med mange involverte parter internt for å levere kvalitet til kundene. Kreativitet og workshops.
Fordeler
Frihet under ansvar
My Duties
Carrier (Tidligere ansatt) –  Oslo18 mai 2017
I deliver both newspapers and commercials to the customers.
Gøy arbeidsplasss
Med Arbeider (Tidligere ansatt) –  Oslo6 november 2016
Dette skulle egentlig være midlertidlig jobb men for hverdag jeg kom trivdes jeg der.
Jeg lært å gjøre ferdig jobben min i tide uten å stresse
Fordeler
Du trenger ikke å sitte i kontor eller noe
Ulemper
Du kan være uheldig med været
Hjalp denne anmeldelsen?JaNeiRapporter
Det VAR en gøyal og samlende arbeidsplass.
Key Account Manager (Tidligere ansatt) –  Oslo20 mars 2016
AP er en faglig sterkt og sikker organisasjon.
Mye flinke folk, gode utviklingsmuligheter.

Svakheten var de siste årene var manglende stabilitet, utrygge rammer for oppsatte budsjetter, og usikkerhet ang. portefølje, inntekt fra denne. Alle kunne "stjele" fra alle og oppsatt budsjett kunne lett bli ødelagt pga. dette.

Det ble mye nye folk i toppen, som tok med seg gode venninner fra tidligere arb.-plass - som fikk ledende roller.

Kulturen endret seg og både usikkerhet og delmål ble forandret.

Det var i den siste perioden jeg var der enda større fokus på inntjening enn tidligere. Hver enkelt medarbeider ble bare brikker som ble flyttet rundt på. Takhøyden forsvant og arbeidslysten mindre.
Fordeler
Gode utviklingsmuligheter, tidl. stabilt miljø.
Ulemper
Porteføljestyring/tildeling elendig, utrygge rammer ang. budsjetter som kunne forandres midt i året, ledelsesutfordringer, mindre takhøyde. Mer diktatorisk.
Sunt arbeidslinje
AvisBud (Tidligere ansatt) –  Oslo, N0321 april 2015
Som en avisbud hos aftenposten får du mye av bevegelse som har en positivt påvirkning på helsen din. Når jeg jobbet kunne jeg gjøre det på mitt eget tempo ettersom hvordan man leverer er helt opp til avisbuden selv så lenge det utføres før tidsfristen. Med den premissen i tanken kunne jeg gjøre jobben min til trening samtidig. Jeg unngikk heiser så mye som mulig og prøvde alltid å sette personlige rekord for leveringstider. Jeg hadde ingen medarbeidere så det var ingen som kunne holde meg igjen fra å yte det beste jeg kunne. Den vanskeligste delen med jobben var å levere til topp etasjer i bygg som hadde ingen heis(flere bygg med 6.etasje levering og ingen heis) men samtidig holdte jeg et positiv holdning og tenkte på de helsemessige fordelene ved å gjøre det. Den mest underholdende delen av jobben er nok observasjon av omgivelsene rundt meg. Å jobbe på sommerdager og fint vær ga alltid et ekstra motivasjonskick til å komme meg raskt ut på jobb.
Fordeler
Gratis trening :)
Ulemper
Leverasne på topp etasjer uten heis
Hjalp denne anmeldelsen?JaNeiRapporter
Superhärlig säljarmiljö mitt i ett stort tidningsföretag
Salgskonsulent (Tidligere ansatt) –  Oslo9 september 2014
På samma våning som hela sälj och marknadsapparaten för Norges största tidning Aftenposten sitter så sitter Telemarketingavdelningen.
Varje fredag tar vi del av lunchmöten där hela företagets nuvarande försälljning och marknad går. Kampanjer som vi ringer på redovisas och negativa och positiva fördela läggs fram.
Att få sälja i ett företag som ar full transparens gentemot alla sina medarbetare är guld värt. Man är en inkorporerad och viktig del av företaget och man känner sig verkligen behövd.
Man jobbar inte som telefonförsäljare där, utan som ansiktet utåt mot kunderna för tidningen. Det är det viktigaste att tänka på när man säljer för ett företag som har byggt upp sin trovärdighet under 150 år. Det är någonting jag är stolt över och glad att jag tagit del av.

Jag har fått med mig många viktiga erfarenheter av att jobba inom ett stort företag och dessa tar jag med mig vart jag än tar mig härnäst.
Fordeler
Goda förmåner och bra arbetstider
Hjalp denne anmeldelsen?JaNeiRapporter
bra sted å starte i arbeidslivet
Avisbud (Tidligere ansatt) –  Oslo, N0317 april 2014
stå på å få avisene ut til kunde,Jeg var fast ansatt på en morgenrute, hvor antallet abonnenter var ca 300 aviser, tillegg kommer ukeblader, bøker, lydbøker. Mange forskjellige produkter som, det måtte holdes orden.
Nice working environment
Seller (Tidligere ansatt) –  Oslo, Norway5 november 2013
Working at Aftenposten as a seller, gave me the opportunity to meet new people and also help the less privileged. I don't have any regrets for having worked at Aftenposten.
Avisbud jobber
Avisbud (Nåværende ansatt) –  Oslo, N032 oktober 2013
Hva jeg kan skriver? Bare avisbud jobber. Du kommer til jobben og pakke aviser etterpå du levere dem til kunder.
Fordeler
ingenting
Ulemper
ingenting
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 1NeiRapporter
en grei og produktiv arbeidsplass
distribusjonskoordinator (Tidligere ansatt) –  Oslo, N0328 juni 2013
Møte opp finne ut hvem og hvor mange syke i dag, legge en plan med den arbeidsgruppen som er på jobb og koordinere 115 ansatte til å gjøre jobben sin.
Jeg lærte fort at ikke alltid førsteinntrykk stemmer.
Jeg hadde til en hver tid 115 ansatte som måtte dirigeres og rettledes
Satt alene på ett kontor jobbet kun natt så medarbeiderne så jeg ikke mye til.
Vanskligste med jobben var å klare å finne ut om yrket var noe for den enkelte og gi rett person rett rute. Du måtte lære deg å lese folk både på holdninger og væremåte
Det beste var å se gleden hos folk når vi fortalte at hun eller han hadde det som trengtes for å jobbe hos oss
Fordeler
Hytter for de ansatte
Ulemper
Kun nattjobb
Registrer denne bedriftssiden

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Aftenposten. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

3,9