Adecco

Adecco anmeldelser fra ansatte

Se alle 18,087 anmeldelser
Vennlege leder,Masse å gjøre.Mange forskjellige arbeidsoppgaver.
Jobbet som ringevikar /renholder, mye fleksibilitet med tanke på når man vil jobbe, god kontakt med konsulent.
Mitt navn er Kessie Ayisah , og jeg søker ledig stilling hos dere.Jeg hadde en vikar stilling og jobber some assistant i kantine i Adecco norge i den siste to årene Det er en fin og inkluderende arbeidsplass, som også krever sosiale ferdigheter.
Fordeler
goode kontakt
Ulemper
frihet
Jeg måttet ordne mange ting med arbeidsgiver som jeg forventet at Adecco skulle tatt
Håper de hadde finne Fast arbeid eller deltids Stillinger isteden for Arbeids Oppgaver sånn uke arbeid
Fordeler
Arbeids trening og penger
Ulemper
vet ikke
Den vanskeligste delen av jobben er a jobbe pa forkjellige steder og adaptere seg til forskellige situasjoner
Fordeler
Du bestemmer selv, nar du skal ha fri
Ulemper
forsjellige arbeidsplasser, kort tid samarbeid, som er vanlig i bemaning
Personlig synes jeg Adecco er helt topp. Har fremdles god kontakt med samtlige ansatte i Adecco (kontoret) og har de som referanser og potensielle døråpnere. Har også fått et Letter of Recommendation av de. Veldig bra gjeng, veldig bra selskap.
Fordeler
Veldig mye tilgjengelig arbeid. Det er jo ett rekrutteringsbyrå tross alt.
Ulemper
Slitsomt å komme til ny barnehge hver dag og møte nye folk hver dag
har jobbbet hos adecco noe måned det er greit orden løns forhold .lett å ta kontakt med lederen ,
Jobbet som servitør og jobbet med mange personer og likte jobben..
Dyktige ledere som sørget for at en kunne gå på jobb nesten hver dag. Som ringevikar kunne det fort gå noen dager før en fikk tildelt en arbeidsoppgave.
Man vet ikke når man jobber, og det er veldig stressende. Plutselig går du en hel mnd uten arbeid, en mnd ringer de hver dag. Fint å ha muligheten til å prøve litt forskjellig, men det blir slitsomt i lengden.
Fordeler
Man får prøvd nye ting
Ulemper
Uforutsigbar hverdag
Kjørte truck for Coop Norge. Veldig bra samarbeid mellom oss som jobbet der. Veldig bra ledelse der også
Jeg jobbet som lærer, elevassistent og barnehageassistent
mye fram og tilbake da dette blir mindre vikar jobber så man må innom flere plasser for å få fulle uker.
følte vell at ledelsen ikke hadde vurderings grunnlag på dine evner, der tryne faktor spilte inn om du fikk en jobb eller ikke, (bemannings byrå)
veldig dårlig oppfølging ,de hadde ikke veldig god oversikt over min jobb.
Da jeg var ansatt i ADECCO, har ADECCO ikke gitt kurs tilbud for de renhold folket.. Bedriften må gi kurs tilbud slik at de som jobber der ha en bedre fremtid. Da jeg var der, var lønnet dårlig. Dere kan ha masse billigere arbeidere som kommer fra øst Europe, men folk i landet må ha jobb først. Dere må ta ansvar på den måte. Hvis mange folk i landet er arbeidssøker, skal økonomien bli dårlig og masse urolighet i landet.
Fordeler
gratis kurs på forskillige nivå
Ulemper
dekke noen helse utgiftene at det kan ikke dekkes av staten.
Jeg jobbet i Oslo Centrum som betongarbeider i Juli 2016. Når arbeidlaget vårt tok avslutt å laste ned alle tunge byggevarer i kjelleetasje, ble sagt opp jeg og to andre unge nordmenn (fra ARPI) av kunde og ble det gjort uten anledning. Kunde jobbet aldri på byggeplass tidligere. Det var hans første prosjekt, næringsbyggeplass, han jobbet før på børs, som finanse makler. Og når ble han utilfreds da sa han opp til leietakere sine. Dvs., jeg mener Adecco burde nøyektigere pekke ut begge to ansatte og KUNDE også. Men Adecco utbetalte for alle tre dager pen gode penger, takk for det.
Fordeler
det selskapet er ordfast -overholder avtalet på
Ulemper
Adecco tar imot oppgaver av uhederlige kundene, men skylden for oppsigelsen skal være du alltid
mye forskjellig jobber fra renhold til klærvaskeri
Jeg har jobbet på byggeplass som hjelpearbeider.Arbeid i grupper dobbel.Arbeidet med endringer bygging,arbeids arbeid i piggmaskin.
Fordeler
refusjon for pendling
Ulemper
tung fisisk arbeid
Byłem za granicą kiedyś i dziś. Teraz to nie jest impreza zarobkowa tylko turystyczna gdzie w najlepszym przypadku się wychodzi na 0. Obecnie za względu na tryb zatrudniania czyli tzw zlecenia , to nie ma mowy o zarobieniu konkretnej kasy za granicą. Nawet jak coś na papierze zarobisz to podatek, zakwaterowanie, jedzenie, dojazdy, przeloty , to wszytko co zjedzą co do ostatniej korony. A nie brak takich co nie mają potem w Polsce z czego spłacić pożyczki za wyjazd . Bo pracy było jak kot napłakał. Jak nie wierzysz to widać musisz się sam przekonać. Nikt nikogo siłą w kraju nie trzyma. Widocznie trzeba się na własnej skórze przekonać że wyjazd za pracą z agencji to nieporozumienie zarobkowe na dzień dzisiejszy.
  1. Anmeldelser fra ansatte