logo av Adecco
Adecco

Anmeldelser om Balanse mellom jobb og fritid fra ansatte hos Adecco

Tøm
3.7
Balanse mellom jobb og fritid
3.3
Lønn og fordeler

Fant 23 anmeldelser som matchet søketSe alle 18,168 anmeldelser

trivelig arbeidsplass

jobb på post terminalen som terminal arbeider. svært gode med arbeidere i adecco og på bring på post terminalen og svært gode ledere på bring

Fordeler

lønn

Ulemper

deltidsarbeid uten klar timeplan for videre uker, blir satt opp hver fredag

Ambiente laboral: competitivo y estresante

Si quieres trabajar puedes hacerlo sin problemas, el equipo también te busca el puesto más indicado para tí.

Fordeler

Me encantaba ese trabajo, ruta, conciliación familiar, puesto que tiene varios horarios

Ulemper

Al año trabajado me han despedido, no miran si eres valido o nó, en mi caso así ha sido.

Ganske lang tid mellom nytt arbeidsoppgave.

Det er stor forskjell mellom filialer i hele Norge. Spesielt sendte Hamar-avdelingen meg på feil vei og rådet meg til å trekke meg av egen fri vilje, noe som medførte tap av mine daglige penger. De ble heller ikke anbefalt å kontakte NAV, og overlot dem faktisk til sine egne enheter. Ingen ytterligere hjelp eller forklaring.

Uforutsigbart og lavt lønnet

Konsulentene var ikke så gode på å holde styr på ting. Stressende hverdag med mye nytt å forholde seg til.

Good people

Worked as mechanic in Norway Adecco where good company to work for only downside was acomidation and salary isn’t the best for how dear Oslo was ,if you work in Norway keep away from pro housing

Allsidig og ryddig

For en som er allsidig er det gode muligheter for å kunne jobbe for Adecco

Super Adecco 😀

Takich złodziei dawno nie widziałem i bałaganu w biurze,odtrącają kasę za kwaterę nawet jak się na niej nie mieszka i to kwoty z kosmosu.Obiecują cuda przy rekrutacji a potem jest tylko gorzej(zwrot za bilet 😁wolne żarty do tej pory a minęło kilka miesięcy nie dostałem) ogólnie mają człowieka po przylocie gdzieś i trzeba siedzieć na ich warunkach albo wracać na swój koszt .Zarobki tylko w ogłoszeniu dobrze wyglądają i kontrakt?tylko zlecenie i może być na miesiąc a może tylko na tydzień i się siedzi za darmo na hotelu a płacić trzeba.Nie polecam dobrze się lepiej zastanowić bo obiecują złote góry a potem człowiek zostaje sam.Potrafią nawet zapomnieć że pracownik przylatuje.Ogólnie przemiał ludzi i każdy niech się zastanowić dlaczego jak tak ma być pięknie jak mówią naganiacze z biura.

prodactive og lærerike miljø

Det er spennen, lærerike å jobb oss Adecco .Dar møter du folk som kommer fra forskjell land med forskjell kunnskap .Du lærer ny ting hverdag og samarbeid .

Fordeler

noen plass er gratis lunsj

Greit Arbeids plass

Håper de hadde finne Fast arbeid eller deltids Stillinger isteden for Arbeids Oppgaver sånn uke arbeid

Fordeler

Arbeids trening og penger

Ulemper

vet ikke

Mye jobb tilgjengelig. Bra for studenter

Personlig synes jeg Adecco er helt topp. Har fremdles god kontakt med samtlige ansatte i Adecco (kontoret) og har de som referanser og potensielle døråpnere. Har også fått et Letter of Recommendation av de. Veldig bra gjeng, veldig bra selskap.

Fordeler

Veldig mye tilgjengelig arbeid. Det er jo ett rekrutteringsbyrå tross alt.

Ulemper

Slitsomt å komme til ny barnehge hver dag og møte nye folk hver dag

Jobber hos Adecco

Se flere jobber

Dyktige ledere

Dyktige ledere som sørget for at en kunne gå på jobb nesten hver dag. Som ringevikar kunne det fort gå noen dager før en fikk tildelt en arbeidsoppgave.

Uforutsigbar arbeidshverdag

Man vet ikke når man jobber, og det er veldig stressende. Plutselig går du en hel mnd uten arbeid, en mnd ringer de hver dag. Fint å ha muligheten til å prøve litt forskjellig, men det blir slitsomt i lengden.

Fordeler

Man får prøvd nye ting

Ulemper

Uforutsigbar hverdag

lønn er dårlig

Da jeg var ansatt i ADECCO, har ADECCO ikke gitt kurs tilbud for de renhold folket.. Bedriften må gi kurs tilbud slik at de som jobber der ha en bedre fremtid. Da jeg var der, var lønnet dårlig. Dere kan ha masse billigere arbeidere som kommer fra øst Europe, men folk i landet må ha jobb først. Dere må ta ansvar på den måte. Hvis mange folk i landet er arbeidssøker, skal økonomien bli dårlig og masse urolighet i landet.

Fordeler

gratis kurs på forskillige nivå

Ulemper

dekke noen helse utgiftene at det kan ikke dekkes av staten.

det ble bedre sammenlignet øvrige polakers byraene med

Jeg jobbet i Oslo Centrum som betongarbeider i Juli 2016. Når arbeidlaget vårt tok avslutt å laste ned alle tunge byggevarer i kjelleetasje, ble sagt opp jeg og to andre unge nordmenn (fra ARPI) av kunde og ble det gjort uten anledning. Kunde jobbet aldri på byggeplass tidligere. Det var hans første prosjekt, næringsbyggeplass, han jobbet før på børs, som finanse makler. Og når ble han utilfreds da sa han opp til leietakere sine. Dvs., jeg mener Adecco burde nøyektigere pekke ut begge to ansatte og KUNDE også. Men Adecco utbetalte for alle tre dager pen gode penger, takk for det.

Fordeler

det selskapet er ordfast -overholder avtalet på

Ulemper

Adecco tar imot oppgaver av uhederlige kundene, men skylden for oppsigelsen skal være du alltid

rulig arbetsmiljö

12 dagar bå 9 av jobb,bra miljö goda arbetsvertyg ,själv ständig jobb.

Fordeler

inga gratiska luncher

Ulemper

inga förmoner

Spennende og utfordrende.

Jeg har arbeidet for 3 forskjellige bemannings byråer. Jeg har bare god erfaring. Fikk spennende og utfordrende tilbud. Det var god lønn og god oppfølging på alle måter. - Jeg alternerte litt mellom byråene etter hvilke oppdrag som var spennende. Gode interessante tilbud, følte meg privilegert. - Likevel valgte jeg fast jobb mest pga pensjons-opptjening.

produktivt og gøy arbeidsplass

Arbeidstid var 07:00 til 15:30 med en pause på 0,30 Jeg jobbet i en stilling som jeg identifiserte Adecco i Oppdrag. Jeg utførte jobben min på en ansvarlig måte.

Produktivt og gøy arbeidsplass

Veldig bra .En meget godt lag og en god atmosfære.Adecco er verdens største aktør innen bemanning. I Norge er vi ledende med mer enn 70 kontorer og avdelinger, som hver dag formidler jobb til over 8.000. Vi tilbyr midlertidige og faste stillinger i norsk næringsliv og offentlig sektor. Vi har også spisskompetanse på rekruttering av ledere og spesialister til faste stillinger, outsourcing og rådgivning i omstillingsprosesser.

Fordeler

Gratis lunsjer

Ulemper

Korte pauser helsetjeneste

Dobre miejsce pracy

1.Stabilne miejsce pracy. 2.Szefowie Firmy efektywni w szukaniu pracy. 3.Bardzo dobra atmosfera w pracy .

Fordeler

Wysokie zarobki .

Produktiv och trevlig arbetsplats.

En typisk arbetsdag så går man ner på vårat "SAS lagret" frågar skiftledaren vilken plats man ska arbeta på, sen står man där och packar vagnarna som ska ombord flygplanen, väldigt enkelt och inte särskilt varierande men det får dagarna att gå då det oftast kan va rätt så stressigt. Jag har inte lärt mig mycket från det här jobbet då jag jobbat en väldigt kort stund. Ledningen på själva Gategourmet som är kunden till Adecco är mycket bra, de presenterade och visade sig själva på arbetsplatsen mycket ofta och hjälpte genast med problem som uppstod! Mycket trevliga kollegor och arbete över lag annars.

Fordeler

Billig bra lunch, gratis parkering.

Hard and responsebility

check an go Load cars and reload xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx