logo av Adecco
Adecco

Anmeldelser om Lønn og fordeler fra ansatte hos Adecco

Tøm
3.7
Balanse mellom jobb og fritid
3.3
Lønn og fordeler

Fant 21 anmeldelser som matchet søketSe alle 18,168 anmeldelser

trivelig arbeidsplass

jobb på post terminalen som terminal arbeider. svært gode med arbeidere i adecco og på bring på post terminalen og svært gode ledere på bring

Fordeler

lønn

Ulemper

deltidsarbeid uten klar timeplan for videre uker, blir satt opp hver fredag

Bergen Norway

Konsultantka p. Pustkowska z Bergen Norwegia jest ordynarna, nieprzyjemna nie potrafi rzetelnie i uczciwie " zrobić wypłaty " , zawsze przy wypłacie miałem niedopłacone . Po wypłacie musiałem od nowa sam obliczyć, póżniej zapewniała ,że wszystko poprawi na następnej wypłacie . Następna wypłata dalej niedopłacone I tak dalej przez parę wypłat , aż sam odeszłem z Adecco przez p. Pustkowską . Przez p .Pustkowską dużo pracowniķów odeszło z Adecco , a Ci co zostali mają marny angielski I boją się odejść z Adecco, bo się boją, że nie znajdą innej pracy .

Fordeler

nie ma

Ulemper

Pani Pustkowska Bergen Norwegia

Kok og cantine med arbeidet.

Jeg lærte hvordan skal jeg lage mat og behandle kunder. Jeg likte å jobe med forskjellige folk som kommer fra forskjellige bye

Fordeler

Gra

Ganske lang tid mellom nytt arbeidsoppgave.

Det er stor forskjell mellom filialer i hele Norge. Spesielt sendte Hamar-avdelingen meg på feil vei og rådet meg til å trekke meg av egen fri vilje, noe som medførte tap av mine daglige penger. De ble heller ikke anbefalt å kontakte NAV, og overlot dem faktisk til sine egne enheter. Ingen ytterligere hjelp eller forklaring.

Uforutsigbart og lavt lønnet

Konsulentene var ikke så gode på å holde styr på ting. Stressende hverdag med mye nytt å forholde seg til.

Good people

Worked as mechanic in Norway Adecco where good company to work for only downside was acomidation and salary isn’t the best for how dear Oslo was ,if you work in Norway keep away from pro housing

Super Adecco 😀

Takich złodziei dawno nie widziałem i bałaganu w biurze,odtrącają kasę za kwaterę nawet jak się na niej nie mieszka i to kwoty z kosmosu.Obiecują cuda przy rekrutacji a potem jest tylko gorzej(zwrot za bilet 😁wolne żarty do tej pory a minęło kilka miesięcy nie dostałem) ogólnie mają człowieka po przylocie gdzieś i trzeba siedzieć na ich warunkach albo wracać na swój koszt .Zarobki tylko w ogłoszeniu dobrze wyglądają i kontrakt?tylko zlecenie i może być na miesiąc a może tylko na tydzień i się siedzi za darmo na hotelu a płacić trzeba.Nie polecam dobrze się lepiej zastanowić bo obiecują złote góry a potem człowiek zostaje sam.Potrafią nawet zapomnieć że pracownik przylatuje.Ogólnie przemiał ludzi i każdy niech się zastanowić dlaczego jak tak ma być pięknie jak mówią naganiacze z biura.

prodactive og lærerike miljø

Det er spennen, lærerike å jobb oss Adecco .Dar møter du folk som kommer fra forskjell land med forskjell kunnskap .Du lærer ny ting hverdag og samarbeid .

Fordeler

noen plass er gratis lunsj

Greit Arbeids plass

Håper de hadde finne Fast arbeid eller deltids Stillinger isteden for Arbeids Oppgaver sånn uke arbeid

Fordeler

Arbeids trening og penger

Ulemper

vet ikke

lønn er dårlig

Da jeg var ansatt i ADECCO, har ADECCO ikke gitt kurs tilbud for de renhold folket.. Bedriften må gi kurs tilbud slik at de som jobber der ha en bedre fremtid. Da jeg var der, var lønnet dårlig. Dere kan ha masse billigere arbeidere som kommer fra øst Europe, men folk i landet må ha jobb først. Dere må ta ansvar på den måte. Hvis mange folk i landet er arbeidssøker, skal økonomien bli dårlig og masse urolighet i landet.

Fordeler

gratis kurs på forskillige nivå

Ulemper

dekke noen helse utgiftene at det kan ikke dekkes av staten.

Jobber hos Adecco

Se flere jobber

det ble bedre sammenlignet øvrige polakers byraene med

Jeg jobbet i Oslo Centrum som betongarbeider i Juli 2016. Når arbeidlaget vårt tok avslutt å laste ned alle tunge byggevarer i kjelleetasje, ble sagt opp jeg og to andre unge nordmenn (fra ARPI) av kunde og ble det gjort uten anledning. Kunde jobbet aldri på byggeplass tidligere. Det var hans første prosjekt, næringsbyggeplass, han jobbet før på børs, som finanse makler. Og når ble han utilfreds da sa han opp til leietakere sine. Dvs., jeg mener Adecco burde nøyektigere pekke ut begge to ansatte og KUNDE også. Men Adecco utbetalte for alle tre dager pen gode penger, takk for det.

Fordeler

det selskapet er ordfast -overholder avtalet på

Ulemper

Adecco tar imot oppgaver av uhederlige kundene, men skylden for oppsigelsen skal være du alltid

Pracodawca fundujący jedynie wyjazdy turystyczne nie zarobkowe

Byłem za granicą kiedyś i dziś. Teraz to nie jest impreza zarobkowa tylko turystyczna gdzie w najlepszym przypadku się wychodzi na 0. Obecnie za względu na tryb zatrudniania czyli tzw zlecenia , to nie ma mowy o zarobieniu konkretnej kasy za granicą. Nawet jak coś na papierze zarobisz to podatek, zakwaterowanie, jedzenie, dojazdy, przeloty , to wszytko co zjedzą co do ostatniej korony. A nie brak takich co nie mają potem w Polsce z czego spłacić pożyczki za wyjazd . Bo pracy było jak kot napłakał. Jak nie wierzysz to widać musisz się sam przekonać. Nikt nikogo siłą w kraju nie trzyma. Widocznie trzeba się na własnej skórze przekonać że wyjazd za pracą z agencji to nieporozumienie zarobkowe na dzień dzisiejszy.

rulig arbetsmiljö

12 dagar bå 9 av jobb,bra miljö goda arbetsvertyg ,själv ständig jobb.

Fordeler

inga gratiska luncher

Ulemper

inga förmoner

Spennende og utfordrende.

Jeg har arbeidet for 3 forskjellige bemannings byråer. Jeg har bare god erfaring. Fikk spennende og utfordrende tilbud. Det var god lønn og god oppfølging på alle måter. - Jeg alternerte litt mellom byråene etter hvilke oppdrag som var spennende. Gode interessante tilbud, følte meg privilegert. - Likevel valgte jeg fast jobb mest pga pensjons-opptjening.

helse og transport

jeg har lært å vare tålmodig.fordi det hjelper meg å vare sosial med arbeider .også jeg har lært hvordan jeg jobb vasking og som det er viktig å vare nøyaktig

Fordeler

det er bra for helsa

Ulemper

det er ingen ullemper

produktivt og gøy arbeidsplass

Arbeidstid var 07:00 til 15:30 med en pause på 0,30 Jeg jobbet i en stilling som jeg identifiserte Adecco i Oppdrag. Jeg utførte jobben min på en ansvarlig måte.

Produktivt og gøy arbeidsplass

Veldig bra .En meget godt lag og en god atmosfære.Adecco er verdens største aktør innen bemanning. I Norge er vi ledende med mer enn 70 kontorer og avdelinger, som hver dag formidler jobb til over 8.000. Vi tilbyr midlertidige og faste stillinger i norsk næringsliv og offentlig sektor. Vi har også spisskompetanse på rekruttering av ledere og spesialister til faste stillinger, outsourcing og rådgivning i omstillingsprosesser.

Fordeler

Gratis lunsjer

Ulemper

Korte pauser helsetjeneste

Produktiv och trevlig arbetsplats.

En typisk arbetsdag så går man ner på vårat "SAS lagret" frågar skiftledaren vilken plats man ska arbeta på, sen står man där och packar vagnarna som ska ombord flygplanen, väldigt enkelt och inte särskilt varierande men det får dagarna att gå då det oftast kan va rätt så stressigt. Jag har inte lärt mig mycket från det här jobbet då jag jobbat en väldigt kort stund. Ledningen på själva Gategourmet som är kunden till Adecco är mycket bra, de presenterade och visade sig själva på arbetsplatsen mycket ofta och hjälpte genast med problem som uppstod! Mycket trevliga kollegor och arbete över lag annars.

Fordeler

Billig bra lunch, gratis parkering.

Gøy på jobb

Flott erfaring med matlaging. Mye gøy på jobb med å lære å lage mat. Lærte mye med mat.

Fordeler

flexitid

Ulemper

ikke fast arbeid

Skapende, kreativ og engasjerende jobb

Møte med teamet for 5.trinnet før skoletimen startet. Forarbeid tar tid, planlegging og tilrettelegging. Retting av diktat og annet. Hyggelige og konstruktive lærere. Godt team samarbeid og støtte. Den vanskelige delen var store klasser og flere som trengte ekstra støttende undervisning. Urolig klasse men med klasse regler ble støynivået noe bedre. Utfordringen var å ikke heve stemmen i enkelte situasjoner. Den mest underholdende delen av jobben var da jeg brukte drama øvelser og dramatiske fremføringer i grupper i enkelte fagområder. Elevene bidro med eget materiale i forhold til filosofi og moral i samfunnsfaget.

Fordeler

Kort arbeidstid

Ulemper

Intenst og høyt støynivå til tider

Ganske ålright arbeidsplass

Fornøyed med selskapet og insatsen dems, men grunnen til at jeg slutta der var at jeg fikk andre fast stilling tilbud.

Fordeler

av og til gratis lunsj

Ulemper

nok pauser
Se flere anmeldelser om Adecco