logo av Adecco
Adecco

Anmeldelser om Lederskap fra ansatte hos Adecco

Tøm
3.7
Balanse mellom jobb og fritid
3.4

Fant 20 anmeldelser som matchet søketSe alle 18,168 anmeldelser

goy arbeidsplass

Vennlege leder,Masse å gjøre.Mange forskjellige arbeidsoppgaver.

Ambiente laboral: competitivo y estresante

Si quieres trabajar puedes hacerlo sin problemas, el equipo también te busca el puesto más indicado para tí.

Fordeler

Me encantaba ese trabajo, ruta, conciliación familiar, puesto que tiene varios horarios

Ulemper

Al año trabajado me han despedido, no miran si eres valido o nó, en mi caso así ha sido.

Ganske lang tid mellom nytt arbeidsoppgave.

Det er stor forskjell mellom filialer i hele Norge. Spesielt sendte Hamar-avdelingen meg på feil vei og rådet meg til å trekke meg av egen fri vilje, noe som medførte tap av mine daglige penger. De ble heller ikke anbefalt å kontakte NAV, og overlot dem faktisk til sine egne enheter. Ingen ytterligere hjelp eller forklaring.

Uforutsigbart og lavt lønnet

Konsulentene var ikke så gode på å holde styr på ting. Stressende hverdag med mye nytt å forholde seg til.

Super Adecco 😀

Takich złodziei dawno nie widziałem i bałaganu w biurze,odtrącają kasę za kwaterę nawet jak się na niej nie mieszka i to kwoty z kosmosu.Obiecują cuda przy rekrutacji a potem jest tylko gorzej(zwrot za bilet 😁wolne żarty do tej pory a minęło kilka miesięcy nie dostałem) ogólnie mają człowieka po przylocie gdzieś i trzeba siedzieć na ich warunkach albo wracać na swój koszt .Zarobki tylko w ogłoszeniu dobrze wyglądają i kontrakt?tylko zlecenie i może być na miesiąc a może tylko na tydzień i się siedzi za darmo na hotelu a płacić trzeba.Nie polecam dobrze się lepiej zastanowić bo obiecują złote góry a potem człowiek zostaje sam.Potrafią nawet zapomnieć że pracownik przylatuje.Ogólnie przemiał ludzi i każdy niech się zastanowić dlaczego jak tak ma być pięknie jak mówią naganiacze z biura.

lenvda

lkenödcvämacämc öasldcäamdc ölscdöamlsc öalmscämca öaslm

Krevende og Gøy

Dette var en svært variert jobb med mange utfordringer. Enormt givende å jobbe med forskjellige mennesker innenfor mange forskjellige yrker. Jeg trivdes godt på de ulike prosjektene og hadde stort personlig utbytte av de daglige utfordringene forbundet med personalet og ledelse av medarbeidere.

Fordeler

Trening, reise og besøk på Norske industribedrifter.

Ulemper

Mange reisedøgn, konstant bakvakt på telefon.

trivelig arbeidsplass

jobb på post terminalen som terminal arbeider. svært gode med arbeidere i adecco og på bring på post terminalen og svært gode ledere på bring

Fordeler

lønn

Ulemper

deltidsarbeid uten klar timeplan for videre uker, blir satt opp hver fredag

Mye jobb tilgjengelig. Bra for studenter

Personlig synes jeg Adecco er helt topp. Har fremdles god kontakt med samtlige ansatte i Adecco (kontoret) og har de som referanser og potensielle døråpnere. Har også fått et Letter of Recommendation av de. Veldig bra gjeng, veldig bra selskap.

Fordeler

Veldig mye tilgjengelig arbeid. Det er jo ett rekrutteringsbyrå tross alt.

Ulemper

Slitsomt å komme til ny barnehge hver dag og møte nye folk hver dag

greit arbeids plass

har jobbbet hos adecco noe måned det er greit orden løns forhold .lett å ta kontakt med lederen ,

Jobber hos Adecco

Se flere jobber

Dyktige ledere

Dyktige ledere som sørget for at en kunne gå på jobb nesten hver dag. Som ringevikar kunne det fort gå noen dager før en fikk tildelt en arbeidsoppgave.

Uforutsigbar arbeidshverdag

Man vet ikke når man jobber, og det er veldig stressende. Plutselig går du en hel mnd uten arbeid, en mnd ringer de hver dag. Fint å ha muligheten til å prøve litt forskjellig, men det blir slitsomt i lengden.

Fordeler

Man får prøvd nye ting

Ulemper

Uforutsigbar hverdag

Gøy arbeidsplass

Kjørte truck for Coop Norge. Veldig bra samarbeid mellom oss som jobbet der. Veldig bra ledelse der også

greit nok.

følte vell at ledelsen ikke hadde vurderings grunnlag på dine evner, der tryne faktor spilte inn om du fikk en jobb eller ikke, (bemannings byrå)

lønn er dårlig

Da jeg var ansatt i ADECCO, har ADECCO ikke gitt kurs tilbud for de renhold folket.. Bedriften må gi kurs tilbud slik at de som jobber der ha en bedre fremtid. Da jeg var der, var lønnet dårlig. Dere kan ha masse billigere arbeidere som kommer fra øst Europe, men folk i landet må ha jobb først. Dere må ta ansvar på den måte. Hvis mange folk i landet er arbeidssøker, skal økonomien bli dårlig og masse urolighet i landet.

Fordeler

gratis kurs på forskillige nivå

Ulemper

dekke noen helse utgiftene at det kan ikke dekkes av staten.

det ble bedre sammenlignet øvrige polakers byraene med

Jeg jobbet i Oslo Centrum som betongarbeider i Juli 2016. Når arbeidlaget vårt tok avslutt å laste ned alle tunge byggevarer i kjelleetasje, ble sagt opp jeg og to andre unge nordmenn (fra ARPI) av kunde og ble det gjort uten anledning. Kunde jobbet aldri på byggeplass tidligere. Det var hans første prosjekt, næringsbyggeplass, han jobbet før på børs, som finanse makler. Og når ble han utilfreds da sa han opp til leietakere sine. Dvs., jeg mener Adecco burde nøyektigere pekke ut begge to ansatte og KUNDE også. Men Adecco utbetalte for alle tre dager pen gode penger, takk for det.

Fordeler

det selskapet er ordfast -overholder avtalet på

Ulemper

Adecco tar imot oppgaver av uhederlige kundene, men skylden for oppsigelsen skal være du alltid

Produktivt og gøy arbeidsplass

Veldig bra .En meget godt lag og en god atmosfære.Adecco er verdens største aktør innen bemanning. I Norge er vi ledende med mer enn 70 kontorer og avdelinger, som hver dag formidler jobb til over 8.000. Vi tilbyr midlertidige og faste stillinger i norsk næringsliv og offentlig sektor. Vi har også spisskompetanse på rekruttering av ledere og spesialister til faste stillinger, outsourcing og rådgivning i omstillingsprosesser.

Fordeler

Gratis lunsjer

Ulemper

Korte pauser helsetjeneste

Produktiv och trevlig arbetsplats.

En typisk arbetsdag så går man ner på vårat "SAS lagret" frågar skiftledaren vilken plats man ska arbeta på, sen står man där och packar vagnarna som ska ombord flygplanen, väldigt enkelt och inte särskilt varierande men det får dagarna att gå då det oftast kan va rätt så stressigt. Jag har inte lärt mig mycket från det här jobbet då jag jobbat en väldigt kort stund. Ledningen på själva Gategourmet som är kunden till Adecco är mycket bra, de presenterade och visade sig själva på arbetsplatsen mycket ofta och hjälpte genast med problem som uppstod! Mycket trevliga kollegor och arbete över lag annars.

Fordeler

Billig bra lunch, gratis parkering.

Skapende, kreativ og engasjerende jobb

Møte med teamet for 5.trinnet før skoletimen startet. Forarbeid tar tid, planlegging og tilrettelegging. Retting av diktat og annet. Hyggelige og konstruktive lærere. Godt team samarbeid og støtte. Den vanskelige delen var store klasser og flere som trengte ekstra støttende undervisning. Urolig klasse men med klasse regler ble støynivået noe bedre. Utfordringen var å ikke heve stemmen i enkelte situasjoner. Den mest underholdende delen av jobben var da jeg brukte drama øvelser og dramatiske fremføringer i grupper i enkelte fagområder. Elevene bidro med eget materiale i forhold til filosofi og moral i samfunnsfaget.

Fordeler

Kort arbeidstid

Ulemper

Intenst og høyt støynivå til tider

You're on your own.

This company suffers from an incompetent/apathetic/possibly underqualified staff. If they need you to get something completed, such as credentialing and sending in documentation, they expect it yesterday. If you call them, don't expect an answer the first few times. If you leave a voice message or an email, don't expect a return call or a return message...ever. It is a full time job getting pertinent information from the staff or getting them to take care of even the most essential tasks. I was involved in a project that required much travel and making sure that when I arrived at the account I had all the proper credentials to enter the facilities. It was a nightmare sometimes trying to make sure that everything on their end was taken care of before I arrived. It is outright embarrassing to get to an account and find out they haven't done their job. I loved the job I was hired to do, however, it would have been much less of a roller-coaster ride had I been contracted through a company that was more professional. I sent documents when they were requested, only to have them ask for them again and again. After talking to other employee's on the project it is clearly not an isolated experience I had. Every other associate I spoke with shared a similar account. They also do not value their employees. Even after spending a considerable amount of money training and "on-boarding" several employees, the attitude of the HR department was, "There are 'ex-number' other people waiting in line to do this...let them quit...we don't care."

Fordeler

Better control over work/life balance on this particular project.

Ulemper

Lack of support and communication from the company.
Se flere anmeldelser om Adecco