logo av Adecco
Adecco

Anmeldelser om Jobbsikkerhet og forfremmelse fra ansatte hos Adecco

Tøm
3.7
Balanse mellom jobb og fritid
3.1
Jobbsikkerhet og forfremmelse

Fant 24 anmeldelser som matchet søketSe alle 18,168 anmeldelser

Spennende ,utfordrende og ikke minst lærerikt.

I Adecco var jeg innom mange forskjellige arbeidsplasser. Jeg lærte å tilpasse meg fort, noe jeg har fått bruk for , og hatt glede av senere i andre jobber. Det at jeg hadde en kontakt i Adecco som forsto og respekterte at noen steder ønsket jeg meg tilbake, og andre steder ikke ,føltes trygt. Jeg satte også pris på hans ærlighet overfor meg, f.eks. hvis det var en jobb han mente jeg ikke passet for , som jeg hadde lyst på. Jeg likte meg godt i Adecco. Jeg jobbet som kokk.

Bergen Norway

Konsultantka p. Pustkowska z Bergen Norwegia jest ordynarna, nieprzyjemna nie potrafi rzetelnie i uczciwie " zrobić wypłaty " , zawsze przy wypłacie miałem niedopłacone . Po wypłacie musiałem od nowa sam obliczyć, póżniej zapewniała ,że wszystko poprawi na następnej wypłacie . Następna wypłata dalej niedopłacone I tak dalej przez parę wypłat , aż sam odeszłem z Adecco przez p. Pustkowską . Przez p .Pustkowską dużo pracowniķów odeszło z Adecco , a Ci co zostali mają marny angielski I boją się odejść z Adecco, bo się boją, że nie znajdą innej pracy .

Fordeler

nie ma

Ulemper

Pani Pustkowska Bergen Norwegia

Kok og cantine med arbeidet.

Jeg lærte hvordan skal jeg lage mat og behandle kunder. Jeg likte å jobe med forskjellige folk som kommer fra forskjellige bye

Fordeler

Gra

Ambiente laboral: competitivo y estresante

Si quieres trabajar puedes hacerlo sin problemas, el equipo también te busca el puesto más indicado para tí.

Fordeler

Me encantaba ese trabajo, ruta, conciliación familiar, puesto que tiene varios horarios

Ulemper

Al año trabajado me han despedido, no miran si eres valido o nó, en mi caso así ha sido.

Good people

Worked as mechanic in Norway Adecco where good company to work for only downside was acomidation and salary isn’t the best for how dear Oslo was ,if you work in Norway keep away from pro housing

Super Adecco 😀

Takich złodziei dawno nie widziałem i bałaganu w biurze,odtrącają kasę za kwaterę nawet jak się na niej nie mieszka i to kwoty z kosmosu.Obiecują cuda przy rekrutacji a potem jest tylko gorzej(zwrot za bilet 😁wolne żarty do tej pory a minęło kilka miesięcy nie dostałem) ogólnie mają człowieka po przylocie gdzieś i trzeba siedzieć na ich warunkach albo wracać na swój koszt .Zarobki tylko w ogłoszeniu dobrze wyglądają i kontrakt?tylko zlecenie i może być na miesiąc a może tylko na tydzień i się siedzi za darmo na hotelu a płacić trzeba.Nie polecam dobrze się lepiej zastanowić bo obiecują złote góry a potem człowiek zostaje sam.Potrafią nawet zapomnieć że pracownik przylatuje.Ogólnie przemiał ludzi i każdy niech się zastanowić dlaczego jak tak ma być pięknie jak mówią naganiacze z biura.

lenvda

lkenödcvämacämc öasldcäamdc ölscdöamlsc öalmscämca öaslm

Fun

Pretty satisfyed to work with them, they gave me good recommendations and sometimes they sent me messengers just tell me how satisfied and pleased they were with me.

Krevende og Gøy

Dette var en svært variert jobb med mange utfordringer. Enormt givende å jobbe med forskjellige mennesker innenfor mange forskjellige yrker. Jeg trivdes godt på de ulike prosjektene og hadde stort personlig utbytte av de daglige utfordringene forbundet med personalet og ledelse av medarbeidere.

Fordeler

Trening, reise og besøk på Norske industribedrifter.

Ulemper

Mange reisedøgn, konstant bakvakt på telefon.

Payed very well.

It was pleasure working for them, Adecco is working agent company. So they send you to different jobs, that their clients needs. It's was fun having all that different experiences.

Fordeler

None.

Ulemper

None

Jobber hos Adecco

Se flere jobber

God og fleksibel arbeidsgiver

Jobbet som ringevikar /renholder, mye fleksibilitet med tanke på når man vil jobbe, god kontakt med konsulent.

bra arbeid sterd

Mitt navn er Kessie Ayisah , og jeg søker ledig stilling hos dere.Jeg hadde en vikar stilling og jobber some assistant i kantine i Adecco norge i den siste to årene Det er en fin og inkluderende arbeidsplass, som også krever sosiale ferdigheter.

Fordeler

goode kontakt

Ulemper

frihet

Mye jobb tilgjengelig. Bra for studenter

Personlig synes jeg Adecco er helt topp. Har fremdles god kontakt med samtlige ansatte i Adecco (kontoret) og har de som referanser og potensielle døråpnere. Har også fått et Letter of Recommendation av de. Veldig bra gjeng, veldig bra selskap.

Fordeler

Veldig mye tilgjengelig arbeid. Det er jo ett rekrutteringsbyrå tross alt.

Ulemper

Slitsomt å komme til ny barnehge hver dag og møte nye folk hver dag

Dyktige ledere

Dyktige ledere som sørget for at en kunne gå på jobb nesten hver dag. Som ringevikar kunne det fort gå noen dager før en fikk tildelt en arbeidsoppgave.

mye fram og tilbake

mye fram og tilbake da dette blir mindre vikar jobber så man må innom flere plasser for å få fulle uker.

greit nok.

følte vell at ledelsen ikke hadde vurderings grunnlag på dine evner, der tryne faktor spilte inn om du fikk en jobb eller ikke, (bemannings byrå)

lønn er dårlig

Da jeg var ansatt i ADECCO, har ADECCO ikke gitt kurs tilbud for de renhold folket.. Bedriften må gi kurs tilbud slik at de som jobber der ha en bedre fremtid. Da jeg var der, var lønnet dårlig. Dere kan ha masse billigere arbeidere som kommer fra øst Europe, men folk i landet må ha jobb først. Dere må ta ansvar på den måte. Hvis mange folk i landet er arbeidssøker, skal økonomien bli dårlig og masse urolighet i landet.

Fordeler

gratis kurs på forskillige nivå

Ulemper

dekke noen helse utgiftene at det kan ikke dekkes av staten.

det ble bedre sammenlignet øvrige polakers byraene med

Jeg jobbet i Oslo Centrum som betongarbeider i Juli 2016. Når arbeidlaget vårt tok avslutt å laste ned alle tunge byggevarer i kjelleetasje, ble sagt opp jeg og to andre unge nordmenn (fra ARPI) av kunde og ble det gjort uten anledning. Kunde jobbet aldri på byggeplass tidligere. Det var hans første prosjekt, næringsbyggeplass, han jobbet før på børs, som finanse makler. Og når ble han utilfreds da sa han opp til leietakere sine. Dvs., jeg mener Adecco burde nøyektigere pekke ut begge to ansatte og KUNDE også. Men Adecco utbetalte for alle tre dager pen gode penger, takk for det.

Fordeler

det selskapet er ordfast -overholder avtalet på

Ulemper

Adecco tar imot oppgaver av uhederlige kundene, men skylden for oppsigelsen skal være du alltid

Spennende og utfordrende.

Jeg har arbeidet for 3 forskjellige bemannings byråer. Jeg har bare god erfaring. Fikk spennende og utfordrende tilbud. Det var god lønn og god oppfølging på alle måter. - Jeg alternerte litt mellom byråene etter hvilke oppdrag som var spennende. Gode interessante tilbud, følte meg privilegert. - Likevel valgte jeg fast jobb mest pga pensjons-opptjening.

helse og transport

jeg har lært å vare tålmodig.fordi det hjelper meg å vare sosial med arbeider .også jeg har lært hvordan jeg jobb vasking og som det er viktig å vare nøyaktig

Fordeler

det er bra for helsa

Ulemper

det er ingen ullemper

Effektivt og flott

Flott byrå med gode løsninger, og en god aksept av bemanningen ute i feltet.

Fordeler

Kjapt og effektivt