logo av Adecco
Adecco

Anmeldelser om Kultur fra ansatte hos Adecco

Tøm
3.7
Balanse mellom jobb og fritid
3.5

Fant 24 anmeldelser som matchet søketSe alle 18,168 anmeldelser

Spennende ,utfordrende og ikke minst lærerikt.

I Adecco var jeg innom mange forskjellige arbeidsplasser. Jeg lærte å tilpasse meg fort, noe jeg har fått bruk for , og hatt glede av senere i andre jobber. Det at jeg hadde en kontakt i Adecco som forsto og respekterte at noen steder ønsket jeg meg tilbake, og andre steder ikke ,føltes trygt. Jeg satte også pris på hans ærlighet overfor meg, f.eks. hvis det var en jobb han mente jeg ikke passet for , som jeg hadde lyst på. Jeg likte meg godt i Adecco. Jeg jobbet som kokk.

Bergen Norway

Konsultantka p. Pustkowska z Bergen Norwegia jest ordynarna, nieprzyjemna nie potrafi rzetelnie i uczciwie " zrobić wypłaty " , zawsze przy wypłacie miałem niedopłacone . Po wypłacie musiałem od nowa sam obliczyć, póżniej zapewniała ,że wszystko poprawi na następnej wypłacie . Następna wypłata dalej niedopłacone I tak dalej przez parę wypłat , aż sam odeszłem z Adecco przez p. Pustkowską . Przez p .Pustkowską dużo pracowniķów odeszło z Adecco , a Ci co zostali mają marny angielski I boją się odejść z Adecco, bo się boją, że nie znajdą innej pracy .

Fordeler

nie ma

Ulemper

Pani Pustkowska Bergen Norwegia

Ambiente laboral: competitivo y estresante

Si quieres trabajar puedes hacerlo sin problemas, el equipo también te busca el puesto más indicado para tí.

Fordeler

Me encantaba ese trabajo, ruta, conciliación familiar, puesto que tiene varios horarios

Ulemper

Al año trabajado me han despedido, no miran si eres valido o nó, en mi caso así ha sido.

Ganske lang tid mellom nytt arbeidsoppgave.

Det er stor forskjell mellom filialer i hele Norge. Spesielt sendte Hamar-avdelingen meg på feil vei og rådet meg til å trekke meg av egen fri vilje, noe som medførte tap av mine daglige penger. De ble heller ikke anbefalt å kontakte NAV, og overlot dem faktisk til sine egne enheter. Ingen ytterligere hjelp eller forklaring.

Super Adecco 😀

Takich złodziei dawno nie widziałem i bałaganu w biurze,odtrącają kasę za kwaterę nawet jak się na niej nie mieszka i to kwoty z kosmosu.Obiecują cuda przy rekrutacji a potem jest tylko gorzej(zwrot za bilet 😁wolne żarty do tej pory a minęło kilka miesięcy nie dostałem) ogólnie mają człowieka po przylocie gdzieś i trzeba siedzieć na ich warunkach albo wracać na swój koszt .Zarobki tylko w ogłoszeniu dobrze wyglądają i kontrakt?tylko zlecenie i może być na miesiąc a może tylko na tydzień i się siedzi za darmo na hotelu a płacić trzeba.Nie polecam dobrze się lepiej zastanowić bo obiecują złote góry a potem człowiek zostaje sam.Potrafią nawet zapomnieć że pracownik przylatuje.Ogólnie przemiał ludzi i każdy niech się zastanowić dlaczego jak tak ma być pięknie jak mówią naganiacze z biura.

Una buena empresa

Es una buena empresa para trabajar, dinámica, muy dinámica. Falta acompañamiento y un proceso de inducción mas exhaustivo al menos en mi cargo.

Fordeler

Seguro médico, dias administrativos, buen ambiente

Ulemper

Me queda muy lejos de la casa

Krevende og Gøy

Dette var en svært variert jobb med mange utfordringer. Enormt givende å jobbe med forskjellige mennesker innenfor mange forskjellige yrker. Jeg trivdes godt på de ulike prosjektene og hadde stort personlig utbytte av de daglige utfordringene forbundet med personalet og ledelse av medarbeidere.

Fordeler

Trening, reise og besøk på Norske industribedrifter.

Ulemper

Mange reisedøgn, konstant bakvakt på telefon.

trivelig arbeidsplass

jobb på post terminalen som terminal arbeider. svært gode med arbeidere i adecco og på bring på post terminalen og svært gode ledere på bring

Fordeler

lønn

Ulemper

deltidsarbeid uten klar timeplan for videre uker, blir satt opp hver fredag

prodactive og lærerike miljø

Det er spennen, lærerike å jobb oss Adecco .Dar møter du folk som kommer fra forskjell land med forskjell kunnskap .Du lærer ny ting hverdag og samarbeid .

Fordeler

noen plass er gratis lunsj

greit arbeids plass

har jobbbet hos adecco noe måned det er greit orden løns forhold .lett å ta kontakt med lederen ,

Jobber hos Adecco

Se flere jobber

Dyktige ledere

Dyktige ledere som sørget for at en kunne gå på jobb nesten hver dag. Som ringevikar kunne det fort gå noen dager før en fikk tildelt en arbeidsoppgave.

Gøy arbeidsplass

Kjørte truck for Coop Norge. Veldig bra samarbeid mellom oss som jobbet der. Veldig bra ledelse der også

flott miljø

Jeg jobbet som lærer, elevassistent og barnehageassistent

greit nok.

følte vell at ledelsen ikke hadde vurderings grunnlag på dine evner, der tryne faktor spilte inn om du fikk en jobb eller ikke, (bemannings byrå)

Pracodawca fundujący jedynie wyjazdy turystyczne nie zarobkowe

Byłem za granicą kiedyś i dziś. Teraz to nie jest impreza zarobkowa tylko turystyczna gdzie w najlepszym przypadku się wychodzi na 0. Obecnie za względu na tryb zatrudniania czyli tzw zlecenia , to nie ma mowy o zarobieniu konkretnej kasy za granicą. Nawet jak coś na papierze zarobisz to podatek, zakwaterowanie, jedzenie, dojazdy, przeloty , to wszytko co zjedzą co do ostatniej korony. A nie brak takich co nie mają potem w Polsce z czego spłacić pożyczki za wyjazd . Bo pracy było jak kot napłakał. Jak nie wierzysz to widać musisz się sam przekonać. Nikt nikogo siłą w kraju nie trzyma. Widocznie trzeba się na własnej skórze przekonać że wyjazd za pracą z agencji to nieporozumienie zarobkowe na dzień dzisiejszy.

Łukasz Bychawski Rewiew

1.A typical day was mounting and dismounting Scaffolding, 2.I learned to work in a team, work under pressure and to not only think about themselves when danger, 3.I managed a five -person team 4.Very nice and helpful people ,hard working 5.Assembly and disassembly of scaffolding suspended 6.Group work

rulig arbetsmiljö

12 dagar bå 9 av jobb,bra miljö goda arbetsvertyg ,själv ständig jobb.

Fordeler

inga gratiska luncher

Ulemper

inga förmoner

Spennende og utfordrende.

Jeg har arbeidet for 3 forskjellige bemannings byråer. Jeg har bare god erfaring. Fikk spennende og utfordrende tilbud. Det var god lønn og god oppfølging på alle måter. - Jeg alternerte litt mellom byråene etter hvilke oppdrag som var spennende. Gode interessante tilbud, følte meg privilegert. - Likevel valgte jeg fast jobb mest pga pensjons-opptjening.

En gøy og spennende arbeidsplass

Dette var en spennende arbeidsplass. Her var det godt å være. Pulserende arbeidsmiljø og arbeidsoppgaver.

Produktivt og gøy arbeidsplass

Veldig bra .En meget godt lag og en god atmosfære.Adecco er verdens største aktør innen bemanning. I Norge er vi ledende med mer enn 70 kontorer og avdelinger, som hver dag formidler jobb til over 8.000. Vi tilbyr midlertidige og faste stillinger i norsk næringsliv og offentlig sektor. Vi har også spisskompetanse på rekruttering av ledere og spesialister til faste stillinger, outsourcing og rådgivning i omstillingsprosesser.

Fordeler

Gratis lunsjer

Ulemper

Korte pauser helsetjeneste

Dobre miejsce pracy

1.Stabilne miejsce pracy. 2.Szefowie Firmy efektywni w szukaniu pracy. 3.Bardzo dobra atmosfera w pracy .

Fordeler

Wysokie zarobki .