Adecco

Adecco anmeldelser fra ansatte i Oslo

Se alle 18,087 anmeldelser
Dette var en svært variert jobb med mange utfordringer. Enormt givende å jobbe med forskjellige mennesker innenfor mange forskjellige yrker. Jeg trivdes godt på de ulike prosjektene og hadde stort personlig utbytte av de daglige utfordringene forbundet med personalet og ledelse av medarbeidere.
Fordeler
Trening, reise og besøk på Norske industribedrifter.
Ulemper
Mange reisedøgn, konstant bakvakt på telefon.
It was pleasure working for them, Adecco is working agent company. So they send you to different jobs, that their clients needs. It's was fun having all that different experiences.
Fordeler
None.
Ulemper
None
Mitt navn er Kessie Ayisah , og jeg søker ledig stilling hos dere.Jeg hadde en vikar stilling og jobber some assistant i kantine i Adecco norge i den siste to årene Det er en fin og inkluderende arbeidsplass, som også krever sosiale ferdigheter.
Fordeler
goode kontakt
Ulemper
frihet
Den vanskeligste delen av jobben er a jobbe pa forkjellige steder og adaptere seg til forskellige situasjoner
Fordeler
Du bestemmer selv, nar du skal ha fri
Ulemper
forsjellige arbeidsplasser, kort tid samarbeid, som er vanlig i bemaning
Da jeg var ansatt i ADECCO, har ADECCO ikke gitt kurs tilbud for de renhold folket.. Bedriften må gi kurs tilbud slik at de som jobber der ha en bedre fremtid. Da jeg var der, var lønnet dårlig. Dere kan ha masse billigere arbeidere som kommer fra øst Europe, men folk i landet må ha jobb først. Dere må ta ansvar på den måte. Hvis mange folk i landet er arbeidssøker, skal økonomien bli dårlig og masse urolighet i landet.
Fordeler
gratis kurs på forskillige nivå
Ulemper
dekke noen helse utgiftene at det kan ikke dekkes av staten.
Jeg jobbet i Oslo Centrum som betongarbeider i Juli 2016. Når arbeidlaget vårt tok avslutt å laste ned alle tunge byggevarer i kjelleetasje, ble sagt opp jeg og to andre unge nordmenn (fra ARPI) av kunde og ble det gjort uten anledning. Kunde jobbet aldri på byggeplass tidligere. Det var hans første prosjekt, næringsbyggeplass, han jobbet før på børs, som finanse makler. Og når ble han utilfreds da sa han opp til leietakere sine. Dvs., jeg mener Adecco burde nøyektigere pekke ut begge to ansatte og KUNDE også. Men Adecco utbetalte for alle tre dager pen gode penger, takk for det.
Fordeler
det selskapet er ordfast -overholder avtalet på
Ulemper
Adecco tar imot oppgaver av uhederlige kundene, men skylden for oppsigelsen skal være du alltid
Jeg har jobbet på byggeplass som hjelpearbeider.Arbeid i grupper dobbel.Arbeidet med endringer bygging,arbeids arbeid i piggmaskin.
Fordeler
refusjon for pendling
Ulemper
tung fisisk arbeid
Jeg har arbeidet for 3 forskjellige bemannings byråer. Jeg har bare god erfaring. Fikk spennende og utfordrende tilbud. Det var god lønn og god oppfølging på alle måter. - Jeg alternerte litt mellom byråene etter hvilke oppdrag som var spennende. Gode interessante tilbud, følte meg privilegert. - Likevel valgte jeg fast jobb mest pga pensjons-opptjening.
Flinke konsulenter, :-) Oppdaterte og lette å komme i kontakt med et veldig bra sted for jobbsøking
Arbeidstid var 07:00 til 15:30 med en pause på 0,30 Jeg jobbet i en stilling som jeg identifiserte Adecco i Oppdrag. Jeg utførte jobben min på en ansvarlig måte.
Flott erfaring med matlaging. Mye gøy på jobb med å lære å lage mat. Lærte mye med mat.
Fordeler
flexitid
Ulemper
ikke fast arbeid
check an go Load cars and reload xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Fornøyed med selskapet og insatsen dems, men grunnen til at jeg slutta der var at jeg fikk andre fast stilling tilbud.
Fordeler
av og til gratis lunsj
Ulemper
nok pauser