Adecco
Adecco anmeldelse

Spennende ,utfordrende og ikke minst lærerikt.

27 august 2019
I Adecco var jeg innom mange forskjellige arbeidsplasser. Jeg lærte å tilpasse meg fort, noe jeg har fått bruk for , og hatt glede av senere i andre jobber. Det at jeg hadde en kontakt i Adecco som forsto og respekterte at noen steder ønsket jeg meg tilbake, og andre steder ikke ,føltes trygt. Jeg satte også pris på hans ærlighet overfor meg, f.eks. hvis det var en jobb han mente jeg ikke passet for , som jeg hadde lyst på. Jeg likte meg godt i Adecco. Jeg jobbet som kokk.
20 september 2018
Samme rolle
kokk (Tidligere ansatt) - Oslo
Den vanskeligste delen av jobben er a jobbe pa forkjellige steder og adaptere seg til forskellige situasjoner
Fordeler
Du bestemmer selv, nar du skal ha fri
Ulemper
forsjellige arbeidsplasser, kort tid samarbeid, som er vanlig i bemaning
2 mars 2021
Samme sted
Kok (Nåværende ansatt) - Bergen
Jeg lærte hvordan skal jeg lage mat og behandle kunder. Jeg likte å jobe med forskjellige folk som kommer fra forskjellige bye
Fordeler
Gra
19 oktober 2019
Samme sted
cieśla szalunkowy (Tidligere ansatt) - Bergen, Norwegia
Takich złodziei dawno nie widziałem i bałaganu w biurze,odtrącają kasę za kwaterę nawet jak się na niej nie mieszka i to kwoty z kosmosu.Obiecują cuda przy rekrutacji a potem jest tylko gorzej(zwrot za bilet 😁wolne żarty do tej pory a minęło kilka miesięcy nie dostałem) ogólnie mają człowieka po przylocie gdzieś i trzeba siedzieć na ich warunkach albo wracać na swój koszt .Zarobki tylko w ogłoszeniu dobrze wyglądają i kontrakt?tylko zlecenie i może być na miesiąc a może tylko na tydzień i się siedzi za darmo na hotelu a płacić trzeba.Nie polecam dobrze się lepiej zastanowić bo obiecują złote góry a potem człowiek zostaje sam.Potrafią nawet zapomnieć że pracownik przylatuje.Ogólnie przemiał ludzi i każdy niech się zastanowić dlaczego jak tak ma być pięknie jak mówią naganiacze z biura.
  1. Spennende ,utfordrende og ikke minst lærerikt.