Adecco anmeldelser fra ansatte

Se alle 17,408 anmeldelser
I Adecco var jeg innom mange forskjellige arbeidsplasser. Jeg lærte å
tilpasse meg fort, noe jeg har fått bruk for , og hatt glede av senere i andre jobber.

Det at jeg hadde en kontakt i Adecco som forsto og respekterte at noen steder ønsket jeg meg tilbake, og andre steder ikke ,føltes trygt.

Jeg satte også pris på hans ærlighet overfor meg, f.eks. hvis det var en jobb han mente jeg ikke passet for , som jeg hadde lyst på.

Jeg likte meg godt i Adecco.

Jeg jobbet som kokk.
Konsulentene var ikke så gode på å holde styr på ting. Stressende hverdag med mye nytt å forholde seg til.
Yo trabaje en noruega para adecco y muy bien,trabaje para todo tipo de trabajos en logística y hostelería
Fordeler
Que no faltaba trabajo
Ulemper
Desplazamientos largos
Worked as mechanic in Norway Adecco where good company to work for only downside was acomidation and salary isn’t the best for how dear Oslo was ,if you work in Norway keep away from pro housing
Trevligt bemötande från Adecco.
Jag tycker att det är trevligt
Cooperation with this company was very bad experience ended after few weeks. I not recommend.
For en som er allsidig er det gode muligheter for å kunne jobbe for Adecco
Takich złodziei dawno nie widziałem i bałaganu w biurze,odtrącają kasę za kwaterę nawet jak się na niej nie mieszka i to kwoty z kosmosu.Obiecują cuda przy rekrutacji a potem jest tylko gorzej(zwrot za bilet 😁wolne żarty do tej pory a minęło kilka miesięcy nie dostałem) ogólnie mają człowieka po przylocie gdzieś i trzeba siedzieć na ich warunkach albo wracać na swój koszt .Zarobki tylko w ogłoszeniu dobrze wyglądają i kontrakt?tylko zlecenie i może być na miesiąc a może tylko na tydzień i się siedzi za darmo na hotelu a płacić trzeba.Nie polecam dobrze się lepiej zastanowić bo obiecują złote góry a potem człowiek zostaje sam.Potrafią nawet zapomnieć że pracownik przylatuje.Ogólnie przemiał ludzi i każdy niech się zastanowić dlaczego jak tak ma być pięknie jak mówią naganiacze z biura.
lkenödcvämacämc öasldcäamdc ölscdöamlsc öalmscämca öaslm
Es una buena empresa para trabajar, dinámica, muy dinámica. Falta acompañamiento y un proceso de inducción mas exhaustivo al menos en mi cargo.
Fordeler
Seguro médico, dias administrativos, buen ambiente
Ulemper
Me queda muy lejos de la casa
Flink til å få satt folk i arbeid og flink til å finne passende jobber for unge studenter.
Pretty satisfyed to work with them, they gave me good recommendations and sometimes they sent me messengers just tell me how satisfied and pleased they were with me.
Dette var en svært variert jobb med mange utfordringer. Enormt givende å jobbe med forskjellige mennesker innenfor mange forskjellige yrker. Jeg trivdes godt på de ulike prosjektene og hadde stort personlig utbytte av de daglige utfordringene forbundet med personalet og ledelse av medarbeidere.
Fordeler
Trening, reise og besøk på Norske industribedrifter.
Ulemper
Mange reisedøgn, konstant bakvakt på telefon.
ble sendt på forskjellige oppdrag. alt fra lager til vaskeri
It was pleasure working for them, Adecco is working agent company. So they send you to different jobs, that their clients needs. It's was fun having all that different experiences.
Fordeler
None.
Ulemper
None
jobb på post terminalen som terminal arbeider. svært gode med arbeidere i adecco og på bring på post terminalen og svært gode ledere på bring
Fordeler
lønn
Ulemper
deltidsarbeid uten klar timeplan for videre uker, blir satt opp hver fredag
Det er spennen, lærerike å jobb oss Adecco .Dar møter du folk som kommer fra forskjell land med forskjell kunnskap .Du lærer ny ting hverdag og samarbeid .
Fordeler
noen plass er gratis lunsj
Jobbet som ringevikar /renholder, mye fleksibilitet med tanke på når man vil jobbe, god kontakt med konsulent.
Mitt navn er Kessie Ayisah , og jeg søker ledig stilling hos dere.Jeg hadde en vikar stilling og jobber some assistant i kantine i Adecco norge i den siste to årene
Det er en fin og inkluderende arbeidsplass, som også krever sosiale ferdigheter.
Fordeler
goode kontakt
Ulemper
frihet
Jeg måttet ordne mange ting med arbeidsgiver som jeg forventet at Adecco skulle tatt
Håper de hadde finne Fast arbeid eller deltids Stillinger isteden for Arbeids Oppgaver sånn uke arbeid
Fordeler
Arbeids trening og penger
Ulemper
vet ikke
Krevd profil
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Adecco. Nettverket vårt er klar til å svare.
3.8
Basert på 17,408 anmeldelser