Europris anmeldelser fra ansatte

Viser alle 3 anmeldelser
Svart fornøyd
Butikkmedadbeider (Nåværende ansatt) –  Skien kommune19 mai 2016
Europris Skien
før vi begynner på jobb, tar vi en kopp kaffe sammen, syns det er det best delen av dagen å begynne med på jobb, koslig.
Det best delen er at man alltid lære noe nytt.
den vanskeligste delen av jobben, er rart men alldri tenkt på det så har jeg ikke svar.
det mest underholdende delen av jobben det må være når kundene smiller, da føles at man har gjør en god jobb også man blir selv litt glad da.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 5Nei 3Rapporter
En arbeidsplass der ikke en dag er lik og med nye utfordringer.
NK. (Nåværende ansatt) –  Mosjøen.16 august 2015
En hverdag hos Europris er å møte utfordringer som innebærer store mengder varer som skal inn i butikk på best mulig måte og på minst mulig tid. Derfor er hver dag full av planlegging og løsningorienterte ansatte. Jeg har lært mye om kundebehandling, butikkdrift, vareplassering, hvordan å få øke handlekurven, bestillinger, personalansvar, hvordan bli en bedre medarbeider og leder. Medarbeiderne er en viktig byggekloss i arbeidshverdagen! Derfor er det veldig viktig at vi har ett arbeidsmiljø hvor alle føler at de blir sett og ivaretatt. Hos oss er medarbeiderne en stor vennegjeng som trives i hverandres selskap og arbeidshverdag. Skal jeg si noe av den vanskeligste delen av arbeidet, så er det det å få vareplasseringer inn til riktige tidsfrister. Med store vareleveringer er det mange ganger en riktig stor utfordring til tider å få varene inn til riktig tidpunkt. Dette har mye å gjøre med leveringstiden av varene som blir bestilt. Underholdende er det hver dag! Nye varer som gir inspirasjon til gode salg å glade ansatte og kunder er den beste underholdningen man kan ha.
Fordeler
10% personalrabatt.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 6Nei 2Rapporter

5 stjerner